Lázár nagy dobása: januártól teljes átalakítás jön a közlekedésben
2025 januárjától új korszak kezdődik a MÁV-csoport életében.
2025 januárjától új korszak kezdődik a MÁV-csoport életében.
A németek mindig pontosak? Gondold újra! Egy tanulmány szerint a német vonatok folyton késnek, míg az olasz és svájci vasutak a legjobbak!
Fekete Zoltán kijelentette, első a közlekedési, a vasúti funkció megtartása, ennek rovására fejleszteni nem lehet, de a helyi közösségek ellenében sem.
Így lehet vonatozni, buszozni vasárnaptól.
Reggelig a legtöbb hó a Pest vármegyei Pilisszentkereszten esett, itt 22 centimétert mértek.
A közlekedési tárca 20 tolatómozdonyt vásárolna Kínából. A MÁV két éven belül meg is kaphatja a CRRC-mozdonyokat. Összeállításunkból kiderül, milyen előnyei vannak ezeknek a járműveknek.
Tette után az elkövető öngyilkossággal fenyegetőzött.
Szerencsére lakott településen lett rosszul, így hamar kiérkeztek hozzá a mentősök.
A román vasúttársaság figyelmeztető táblákkal igyekszik jelezni a súlyos veszélyről.
Vágányszabályozás miatt akár 30 perces késés is várható.
Óriási fejlesztések körvonalazódnak a MÁV-nál.
Kiderült, hogy ezen program magyar forrásból és az Európai Beruházási Banktól várt hitelből valósulna meg.
Már megint megszüntették, Brassóban lehet kilincselni a visszaállításáért.
A német utasok viszont továbbra sem bliccelhetnek.
Az Osztrák Szövetségi Vasutak a közösségi oldalán számolt be az árvíz okozta károkról.
Frankfurt környékén a helyi és a távolsági vasúti forgalmat is leállították.
„Úgy látom, Magyar Péter nem az utasoknak és a vasutasoknak akar segíteni, hanem a kampányának” – jelentette ki a miniszter.
És még mindig van 2 millió ember, aki inkább elhiszi azt, amit a propagandatévében az arcába hazudnak, mint azt, amit a saját szemével lát. Vajon meddig még?
A Budapest-Cegléd vonalon 20-40 perces késésekre lehet számítani.