Bejelentést tett Lázár János: megszületett a döntés, 800 milliárd forintot kap Magyarország

Komoly politikai viták vezettek idáig.


Komoly politikai viták vezettek idáig.


A miniszter által tett ígéretek egytől egyig be lettek tartva, sőt – értékelték a tárcavezető munkáját.


A brüsszeli közlemény szerint a tavaly feljegyezett 443 milliárd utaskilométer az eddigi legmagasabb szám a vonatkozó adatgyűjtés 2004-es kezdete óta.


A román vasút a pályahasználati díjjal, és az áramdíjjal is tartozik.



„Lehet, hogy valahol a bezárás, valahol pedig az újraindítás az, ami észszerű” – jelentette ki egy újpesti fórumon a Tisza Párt alelnöke.


Határokon átnyúló beruházásokkal erősödik Kelet-Magyarország regionális és országos gazdasági szerepe.


Lázár János ismertette az Alföld-program részleteit is.


A zenész szerint az ügyben nem párbeszéd, hanem pártbeszéd folyik, erre pedig nincs szüksége.


Mint kiderült, többen mávoznak és kevesebben autóznak.


Az Európai Beruházási Bank nem merte tovább halogatni a magyar hitelkérelem jóváhagyását.



Jövő tavasszal a magyaroknak azt kell majd mérlegelniük, miben van a nagyobb kockázat: a slim fit bizonytalanságban vagy az XL-es biztonságban?


A vihar által érintett állomásokon, járatokon tartózkodó utasok továbbutazását a haváriaközpont és az üzemirányítás szakemberei ezekben a percekben is szervezik.


„Tudjuk, hogy Magyar Péter és a Tisza Párt a Néppárton keresztül nyomást gyakorolt a Beruházási Bankra, hogy a magyar vasút ne kaphassa meg a fejlesztési forrást” – jelentette ki Lázár János.


A kritikus vasúti infrastruktúra sebezhetősége komoly biztonsági kockázatot jelenthet Európában – különösen kiemelt nemzetközi események idején.


Újabb emeletes típust tesztel a MÁV.


Bói Loránd közlekedésstratégiáért felelős helyettes államtitkár a napokban nyújtotta be lemondását a tárcánál.


Azonnal cselekedtek.


„Moszkva azt szeretné, ha nemzetközi szinten határozottan elítélnék a kijevi rezsim vasutak elleni terrortámadásait” – mondta az orosz elnök sajtótitkára.
