Erre senki nem volt felkészülve: megszúrtak egy utast az IC-n
Tette után az elkövető öngyilkossággal fenyegetőzött.
Tette után az elkövető öngyilkossággal fenyegetőzött.
Szerencsére lakott településen lett rosszul, így hamar kiérkeztek hozzá a mentősök.
A román vasúttársaság figyelmeztető táblákkal igyekszik jelezni a súlyos veszélyről.
Vágányszabályozás miatt akár 30 perces késés is várható.
Óriási fejlesztések körvonalazódnak a MÁV-nál.
Kiderült, hogy ezen program magyar forrásból és az Európai Beruházási Banktól várt hitelből valósulna meg.
Már megint megszüntették, Brassóban lehet kilincselni a visszaállításáért.
A német utasok viszont továbbra sem bliccelhetnek.
Az Osztrák Szövetségi Vasutak a közösségi oldalán számolt be az árvíz okozta károkról.
Frankfurt környékén a helyi és a távolsági vasúti forgalmat is leállították.
„Úgy látom, Magyar Péter nem az utasoknak és a vasutasoknak akar segíteni, hanem a kampányának” – jelentette ki a miniszter.
És még mindig van 2 millió ember, aki inkább elhiszi azt, amit a propagandatévében az arcába hazudnak, mint azt, amit a saját szemével lát. Vajon meddig még?
A Budapest-Cegléd vonalon 20-40 perces késésekre lehet számítani.
Ugye senki nem gondolja komolyan, hogy Budapesten olimpiát lehet rendezni a vasúti és a hév-hálózat teljes megújítása nélkül?
A legfrissebb tájékoztatás szerint a hiba elhárítása az éjszakai órákig eltart, vasárnap hajnalig pótlóbuszos átszállásra kell számítani.
Emellett Nyugat-Európa legrégebbi biztosítóberendezései is Németországban vannak a pályakarbantartó vezérigazgatója szerint.
Az összeget a SZÉP-kártyára utalva kapják meg az alkalmazottak.
A cél, hogy a női utasok nagyobb biztonságban érezzék magukat.
A wuppertali függővasút története 1901-ben vette kezdetét.