Lázár János megnyugtatta a debreceni momentumosokat: „Amivel eddig foglalkoztam, azt mindig sikerre vittem” (VIDEÓ)

Lehűtötte a kedélyeket.

Lehűtötte a kedélyeket.
Hétfőtől helyjegy váltása nélkül is igénybe vehetők a győri fővonalon közlekedő InterCity-k a teljes útvonalukon.
A korábbi közlekedési államtitkár a műsorban hangsúlyozta, nem a sértettség beszél belőle.
A dugódíjról kijelentette: ez jelenleg egy minden politikai erő által elutasított, irreális ötlet.
Szeptembertől nagy késésekre kell számítani.
„Vállaljanak végre felelősséget” – üzente az egykori közlekedési államtitkár a miniszter stábjának.
Az értesülést Csepreghy Nándor miniszterhelyettes is megerősítette.
Az utasok közül szerencsére senki nem sérült meg.
„Aki egy nyolcszázmilliárd forintos kasszában nem találja meg a 32 milliárd forintot, az tegye le a lantot” – üzente a miniszter.
Megszólalt Pafféri Zoltán a bezárások kapcsán, mutatjuk, mit mondott!
Jó kérdés, mi okozza ezt pontosan.
Megszólalt a MÁV-ügyben az építési és közlekedési miniszter.
Ahogy ezt bevezette a közlekedési tárca és a MÁV, az az érintettekkel szemben is méltatlan eljárás volt.
„Vitéz Horthy Miklós mondta: a parasztnak az a dolga, ha esik az eső, álljon be az eresz alá. Ezt a paraszt ma is tudja” – mondta a Kötöttfogásban az MSZP-s politikus.
A belföldi vasúti személyszállításnak jót tenne a piacnyitás a volt közlekedési államtitkár szerint, erre 2034-ben kerülhet sor.
Ismét nyilvánvaló, hogy a MÁV működési kultúrája és utasaihoz való viszonya egyáltalán nincs rendben.
Miniszterelnök úr, mi lenne, ha végre, egyszer, valaki hozzáértőt nevezne ki a terület élére?
Az építési és közlekedési miniszter a MÁV–Volán teljes felső vezetését átszervezte, a bérletrendszert szintén, és a szavaiból úgy tűnik, a vasút reformjának még koránt sincs vége.
Kövesse a Facebookon!