A vasútfejlesztés is lendületet vehet Magyarországon: milliárdos beruházásokat terveznek

Az ország számos pontján fejlődésnek indulhat a kötöttpályás közlekedés.

Az ország számos pontján fejlődésnek indulhat a kötöttpályás közlekedés.
A miniszter azt is elárulta, a ciklus végéig további fejlesztések várhatóak.
Hegyi Zsolt vezérigazgató a Facebook-oldalán közölte a részleteket.
Mindenkit megnyugtattak, az építkezés alatt nem lesz semmilyen fennakadás a térségben.
Nem tűrte szó nélkül a miniszter, hogy a Tisza megvétózta a Magyarországnak járó EU-s támogatást.
Eredetileg reggelre ígérték a pályaudvar megnyitását, de egy biztosítóberendezés közbeszólt. A tervek szerint napközben azonban tényleg visszaállhat a szokásos forgalmi rend.
A MÁV vezetése szerint nem szabad elhamarkodottan ítélkezni a kisiklott vonat ügyében, de a baleset újra rávilágít: a magyar mellékvonalak és járművek fejlesztésre szorulnak.
Egy dologból nem engedünk: az utasbiztonságból.
A nyári szünet után a miniszter újra elkezdi a nyilvános Közlekedésinfókat. Az elsőn máris több fontos bejelentést tett.
Csak az egyik mozdonyvezető lélekjelenétén múlt, hogy nem történt katasztrófa.
A főváros közlekedése teljesen átalakul: percenként induló buszokkal és sűrűbb villamosokkal próbálják enyhíteni a vasúti lezárás hatásait.
Bővül a MÁV-flotta.
Nem véletlen mostanra időzítették így.
Új korszak hajnalán áll a vasúti közlekedés.
A kalauz mentette meg az utas életét.
Újabb „bulijáratok” is lesznek.
Fontos bejelentést tett a társaság vezérigazgatója.
Ön is élne olyan országban, ahol a vonatok 80-85 százaléka pontos, ugye? Akkor költözzön gyorsan haza, ha Németországban lakik! Francesca Rivafinoli írása.