Megszólalt a MÁV: ez lesz a Debrecen és Nagykereki közötti vasúti nyomvonal sorsa

Mindenkit megnyugtattak, az építkezés alatt nem lesz semmilyen fennakadás a térségben.

Mindenkit megnyugtattak, az építkezés alatt nem lesz semmilyen fennakadás a térségben.
Nem tűrte szó nélkül a miniszter, hogy a Tisza megvétózta a Magyarországnak járó EU-s támogatást.
Eredetileg reggelre ígérték a pályaudvar megnyitását, de egy biztosítóberendezés közbeszólt. A tervek szerint napközben azonban tényleg visszaállhat a szokásos forgalmi rend.
A MÁV vezetése szerint nem szabad elhamarkodottan ítélkezni a kisiklott vonat ügyében, de a baleset újra rávilágít: a magyar mellékvonalak és járművek fejlesztésre szorulnak.
Egy dologból nem engedünk: az utasbiztonságból.
A nyári szünet után a miniszter újra elkezdi a nyilvános Közlekedésinfókat. Az elsőn máris több fontos bejelentést tett.
Csak az egyik mozdonyvezető lélekjelenétén múlt, hogy nem történt katasztrófa.
A főváros közlekedése teljesen átalakul: percenként induló buszokkal és sűrűbb villamosokkal próbálják enyhíteni a vasúti lezárás hatásait.
Bővül a MÁV-flotta.
Nem véletlen mostanra időzítették így.
Új korszak hajnalán áll a vasúti közlekedés.
A kalauz mentette meg az utas életét.
Újabb „bulijáratok” is lesznek.
Fontos bejelentést tett a társaság vezérigazgatója.
Ön is élne olyan országban, ahol a vonatok 80-85 százaléka pontos, ugye? Akkor költözzön gyorsan haza, ha Németországban lakik! Francesca Rivafinoli írása.
Miután nem kaptak szabad jelzést, a személyvonat személyzete a váltókezelői őrhelyre ment, ahol holtan találták kollégájukat.
Javában zajlik a MÁV korszerűsítése, a vasút helyzete azonban továbbra is a politikai csatározások egyik terepe. Mennyire hitelesek a kritikák? Van-e már eredménye a fejlesztésnek? Máshol milyen problémákkal küzdenek?
Egész éjszaka zajlott a hétfői viharkárok elhárítása.