Elárulta a MÁV főigazgatója, mi lesz a vasútállomásokkal
Fekete Zoltán kijelentette, első a közlekedési, a vasúti funkció megtartása, ennek rovására fejleszteni nem lehet, de a helyi közösségek ellenében sem.
Fekete Zoltán kijelentette, első a közlekedési, a vasúti funkció megtartása, ennek rovására fejleszteni nem lehet, de a helyi közösségek ellenében sem.
Szörnyű állapotok uralkodnak a vasútállomáson.
A közlekedők érdekében kért segítséget a Fidesz budapesti elnöke.
Most hirdethetjük meg a „Lázár János találkozása a műemlékvédelemmel” című szoborpályázatot.
Ez okozza a MÁV által bejelentett zavarokat a pályaudvar működésében.
Rendkívül szigorú szabályok vonatkoznak a dolgozókra.
A magyar történelemben Széchenyit beleértve egyetlen közlekedési miniszter sem engedett meg magának ilyen becsmérlő, trágár, útszéli stílust.
Kiderült, hogy ezen program magyar forrásból és az Európai Beruházási Banktól várt hitelből valósulna meg.
„Nincs lehetetlen! Legfeljebb csak tehetetlen, de ennek a luxusát soha nem engedhetjük meg magunknak” – írta közösségi oldalán a miniszter.
Az utasokat pótlóbusszal szállították tovább.
Ha erre vezet utunk, érdemes pár új szabályt betartani.
Idén a MÁV hálózatán már 56 baleset történt vasúti átjáróban, amelyek során tizenöten vesztették életüket.
A mondanivalója nagy része arról szólt, hogy nekem üzengetett, minősítgetett.
A Tisza Párt elnökének Lázár Jánost is csak akkor jutott eszébe ekézni, amikor már nem az ő minisztériumához tartozó állami cégek igazgatóságában ült.
A miniszter végül meghívta Magyart egy személyes találkozóra.
Extrém késés, forgalmi fennakadás, műszaki hiba – a vonatközlekedés sok bosszúságot okozott idén nyáron az utasoknak. A tarthatatlan állapotot a kormány is felismerte.
Tompos Márton szerint „liberalizálni kell a vasúti utazást”.
Ma olyan miniszterelnöke van Magyarországnak, akinek hagymázas, nagyra törő küldetéstudata mellett derogál olyan kézzelfogható dolgokkal foglalkozni, mint a magyarok hétköznapi problémái.
A Budapest-Cegléd vonalon 20-40 perces késésekre lehet számítani.