Tragédia Körösladányban: holtan találták a váltókezelőt a szolgálati őrhelyén

Miután nem kaptak szabad jelzést, a személyvonat személyzete a váltókezelői őrhelyre ment, ahol holtan találták kollégájukat.

Miután nem kaptak szabad jelzést, a személyvonat személyzete a váltókezelői őrhelyre ment, ahol holtan találták kollégájukat.
Javában zajlik a MÁV korszerűsítése, a vasút helyzete azonban továbbra is a politikai csatározások egyik terepe. Mennyire hitelesek a kritikák? Van-e már eredménye a fejlesztésnek? Máshol milyen problémákkal küzdenek?
Egész éjszaka zajlott a hétfői viharkárok elhárítása.
A kormányfő közösségi oldalán számolt be a fejleményekről.
„Jelen pillanatban Magyarországon nincs olyan vasúti fővonal, amelyet ne ért volna viharkár” – fogalmazott a miniszter.
A vihar által érintett állomásokon, járatokon tartózkodó utasok továbbutazását a haváriaközpont és az üzemirányítás szakemberei ezekben a percekben is szervezik.
Felveszik a kesztyűt a brutális hőhullámokkal szemben.
Ezekről senki egy árva szót nem ejt a barikád túlsó oldalán, mert most éppen a Lázárt meg a vonatokat kell mocskolni meg szarozni, ez az ukáz.
A Balaton térségére fókuszál a közlekedési vállalat.
A kórházak után most a vasút fejlesztését szabotálná el a Tisza Párt.
Újabb emeletes típust tesztel a MÁV.
Belekollárkingázott a magyar vasútba. Varga Mátyás Zsolt írása.
Igen, tényleg – már ha egy karintiai polgár derűs szívósságával villamosozunk el Rákospalota-Újpestre.
Hegyi Zsolt határozottan tagadta a vonatok szándékos átszámozására vonatkozó vádakat.
A vállalat önmérsékletre kérte a politikusokat.
A vezérigazgató korábban bejelentette, hogy a balatoni vasútvonalat érintő sorompóhiba következtében kialakuló késések miatt azonnali vizsgálatot rendelt el.
Lázár János a németeket okolja.
Összesen 9600 esetben térítették vissza a jegyár felét.
Egyéb fontos bejelentéseket is tett a miniszter. Mutatjuk!
A tárcavezető leszögezte, „Ukrajna be fogja húzni az Európai Uniót is a háborúba”.