Megdöbbentő felelőtlenség: a síneken hagyta autóját egy sofőr, hajszálon múlt a tragédia

Csak az egyik mozdonyvezető lélekjelenétén múlt, hogy nem történt katasztrófa.

Csak az egyik mozdonyvezető lélekjelenétén múlt, hogy nem történt katasztrófa.
A főváros közlekedése teljesen átalakul: percenként induló buszokkal és sűrűbb villamosokkal próbálják enyhíteni a vasúti lezárás hatásait.
Bővül a MÁV-flotta.
Nem véletlen mostanra időzítették így.
Új korszak hajnalán áll a vasúti közlekedés.
A kalauz mentette meg az utas életét.
Újabb „bulijáratok” is lesznek.
Fontos bejelentést tett a társaság vezérigazgatója.
Ön is élne olyan országban, ahol a vonatok 80-85 százaléka pontos, ugye? Akkor költözzön gyorsan haza, ha Németországban lakik! Francesca Rivafinoli írása.
Miután nem kaptak szabad jelzést, a személyvonat személyzete a váltókezelői őrhelyre ment, ahol holtan találták kollégájukat.
Javában zajlik a MÁV korszerűsítése, a vasút helyzete azonban továbbra is a politikai csatározások egyik terepe. Mennyire hitelesek a kritikák? Van-e már eredménye a fejlesztésnek? Máshol milyen problémákkal küzdenek?
Egész éjszaka zajlott a hétfői viharkárok elhárítása.
A kormányfő közösségi oldalán számolt be a fejleményekről.
„Jelen pillanatban Magyarországon nincs olyan vasúti fővonal, amelyet ne ért volna viharkár” – fogalmazott a miniszter.
A vihar által érintett állomásokon, járatokon tartózkodó utasok továbbutazását a haváriaközpont és az üzemirányítás szakemberei ezekben a percekben is szervezik.
Felveszik a kesztyűt a brutális hőhullámokkal szemben.
Ezekről senki egy árva szót nem ejt a barikád túlsó oldalán, mert most éppen a Lázárt meg a vonatokat kell mocskolni meg szarozni, ez az ukáz.
A Balaton térségére fókuszál a közlekedési vállalat.
A kórházak után most a vasút fejlesztését szabotálná el a Tisza Párt.