Navracsics kiütötte az egyik aduászt a baloldal kezéből: más témát kell keresniük a politikai katasztrófaturistáknak (VIDEÓ)
Minden kétséget eloszlatott a közigazgatási és területfejlesztési miniszter.
Minden kétséget eloszlatott a közigazgatási és területfejlesztési miniszter.
Innen már csak az a kérdés, mekkorát nőhetnek a fizetések.
Hosszú távú partnerség van kilátásban.
A rendőrség hajtóvadászatot indított a támadó ellen.
A cég jelenleg Petro Porosenko volt ukrán elnök fiának tulajdonában van.
A Suzuki Motors egykori elnök-vezérigazgatója kilencvennégy éves volt.
Ébredjenek már fel, ez a látszatok, jóemberkedés és nem a cselekvés világa, ami Európában van. A szavak világa.
„Németországban a gyárakat bezárják, nálunk meg kinyitják” – jelentette ki a Fidesz-KDNP kommunikációs igazgatója.
Az európai ipari szereplők sokáig a svéd Northvolt AB-ban látták a kínai és koreai akkugyárak alternatíváját, a cég azonban az utóbbi időben egyre rosszabbul teljesített.
A Belfastban működő történelmi vállalat öt éven belül másodszor kért csődeljárást maga ellen.
Hamarosan indul a debreceni BMW-gyár festőüzeme.
A világ egyik legnagyobb elektromosautó-gyártó és -értékesítő vállalata, a kínai SAIC szeptember 30-ig dönt azzal kapcsolatban, hol építi fel első európai üzemét. Kínai sajtóhírek alapján Magyarország is szerepel a potenciális helyszínek között.
A nyolcmilliárd forintos befektetéssel nagyjából 150 új munkahelyet teremtenek.
A blokkosodás helyett az olaszok is mernek nyitni a kínai cégek felé, nagy kérdés, mit szólnak Brüsszelben ehhez a váratlan fordulathoz.
Az üzemből 76 másodpercenként kerül ki egy új autó.
Elon Musk, a vállalat vezérigazgatója az esetet „rendkívül ostobának” nevezte.
Az 55 milliárd forint értékű beruházás a terv szerint 130 új munkahelyet teremt.
Stella Li, a BYD menedzsere már korábban is beszélt róla, hogy akár kettő autógyárat is létrehozhatnak Európában.
Egyre többen támogatják Elon Musk javaslatát.
Az 500 főt foglalkoztató gyár évente 120 drónt fog tudni előállítani.