Magyarország és Szerbia lehagyta az Európai Uniót – már a legnagyobbak figyelmét is felkeltették
Az egyik legnagyobb piac lett a magyar a kontinensen.
Az egyik legnagyobb piac lett a magyar a kontinensen.
Az európai akkumulátorgyártás fellegvárának szánt Northvolt összeomlása kijózanító pofon volt a merész tervek szószólóinak. A történet visszatért önmagába, a világ legnagyobb gyártója, a CATL pedig máris bejelentette, hogy új beruházásba kezd – ezúttal Spanyolországban.
Peking véleménye szerint Brüsszel piszkos játékba kezdett, amelyben az EU célja Kína kereskedelmi megütése – kerül, amibe kerül, még az sem számít, ha sunyin, és a másik játékost teljesen hülyének nézve teszi azt.
Mutatjuk az adatokat!
Hazánk élen jár a zöldenergia felhasználásában.
Hiába kértek az európai autógyárak haladékot a szén-dioxid-kibocsátás további csökkentésére, miközben Olaf Scholzék elvették az emberek kedvét az elektromos autóktól.
Kevesebbet gyárt a jövőben a Toyota.
Kína az elektromos autókra kivetett uniós vámokra válaszul vizsgálatot kért a Kereskedelmi Világszervezettől a tejtermékek állami támogatása miatt.
Egy év alatt nagyon megugrott a környezetkímélő gépjárművek aránya hazánkban.
A világ egyik legnagyobb elektromosautó-gyártó és -értékesítő vállalata, a kínai SAIC szeptember 30-ig dönt azzal kapcsolatban, hol építi fel első európai üzemét. Kínai sajtóhírek alapján Magyarország is szerepel a potenciális helyszínek között.
Az elektromos járművek egységesített uniós támogatását célozza az EU soros elnökeként megfogalmazott magyar javaslat. A Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter által ma bejelentett tervek szerint az egyéni vásárlók 1,8 millió forintnyi e-autó-vásárlási és 350–600 ezer forintos otthoni töltőpont-kialakítási támogatást kaphatnának.
A franciák is tudják: nincs titok a magyar receptben.
A nagy hazai autógyártók helyett egy kínai cég logója virít a reklámtáblákon.
A franciák meg akarják emelni a kínai elektromos autókra kivetett vámokat, de a németek félnek az ázsiai nagyhatalom válaszától.
Nem örülnének az elektromosautó-iparban hasonló intézkedésnek, és ezt egyértelműen jelezték is.
Miután mind a három nagy német autógyártó letelepedett Magyarországon, a kínai óriás, a BYD is érkezik, ezzel hazánk továbbra is az elektromos autóipari átállás egyik európai fellegvára lesz.
Az egyre kedvezőbb hitelkörnyezet miatt jelentősen megugrott az autóeladások száma az idei évben.
Az elektromos és hibrid járművek halkabbak a belső égésű motorral rendelkező társaiknál, így nehezebb őket hallani, különösen városi környezetben.