Románia mindent megtesz a magyarok elgáncsolásáért – új területen nyílhat front a két ország között

Keleti szomszédunk ütheti el hazánkat egy régóta várt autóipari beruházástól.


Keleti szomszédunk ütheti el hazánkat egy régóta várt autóipari beruházástól.


Németország gazdasági növekedés után mély strukturális válságba került, amelyet főként szerkezeti problémák és évtizedes gazdaságpolitikai-stratégiai hibák okoztak.


Megszólalt a termelési vezető is.


Válogatott járművek kerülnek kalapács alá.


A nemzetgazdasági miniszter szerint az amerikai beruházások megvalósításához elengedhetetlen a kettős adóztatás elkerüléséről szóló megállapodás visszaállítása.


Persze biztosan van a nyírmártonfalvi lombkoronasétány is olyan kockázatos, mint az európai autóipar teljes leállása. Kohán Mátyás írása.


Több autós szakújságíró szerint a német autóipar jövője a debreceni üzemben dőlhet el.


Első körben bizonytalanságot csökkent a megállapodás, de van itt még valami más is.


Nyerésre áll az autóóriás a munkaerőért folytatott versenyben: a magas alapbér mellett számos más juttatással is csábítja leendő munkavállalóit a debreceni gyár.


„Magyarország nagyon professzionálisan hajtja végre az Orbán-kormány stratégiáját.”


A Die Welt tudósítása szerint „autokrata” a kormányfő, de „szembetűnő a jólét”, „jó a képzési rendszer” és világszínvonalú az innováció. A helyzet több mint érthetetlen tehát. Francesca Rivafinoli írása.



Nincs ma már Európában „kis, megfizethető autó”. Felesleges szabályozással agyondrágított kisautó van – őmiatta. Kohán Mátyás írása.


Az időzítés nem véletlen.


Miközben Németországban gyárak zárnak be és tízezrek veszítik el állásukat, Győrben és Debrecenben dübörög az autóipar. A centrum roskadozik, a periféria erősödik. Ritkán látott fordulat ez az európai autóiparban. Sebestyén Géza írása.


Azt is elárulták mi okozhatja az európai autógyártás vesztét.


Közzétették a megállapodás részleteit.


Óriásit zuhant a német befektetői hangulat, és a legutóbbi GDP-növekedés sem nyugtatta meg a kételkedőket. Sebestyén Géza írása.


Trump piacvédő intézkedései ellenére Brüsszel nem tágít, lemondhat az amerikai piacról Európa autógyártása.


Szijjártó Péter Esztergomban a Suzuki gyártásfejlesztési és energiahatékonysági beruházásának átadóján hangsúlyozta, hogy a japán autógyártó évek óta piacvezető hazánkban.
