A svájciak csak ámulnak és bámulnak, hogy mi történik Magyarországon – erről bizony lemaradt Nyugat-Európa

Lenyomják a berlini gyárat is.

Lenyomják a berlini gyárat is.
A hidrogénüzemű járműveket egykor a jövő kulcsának tekintették az autóiparban: gyors tankolás, nagy hatótávolság, nulla károsanyag-kibocsátás. Mégis, az idén már tömegével zárják be a töltőállomásokat, és a legtöbb gyártó feladta a technológiát. Mi vezetett a bukáshoz?
Fontos tárgyalások zajlanak a háttérben.
A szakértők már hónapokkal ezelőtt figyelmeztettek.
Enyhült a vámháborúval kapcsolatos félelem, kedvezőbbek az előrejelzések, az autóipar is elkezdett életjeleket adni.
A kereskedelmi képviselő elmondta, hogy az EU-val nem haladnak olyan jól a tárgyalások, mint másokkal.
Más is a BYD útját követi.
Szerda este a Fehér Ház rózsakertjében tett bejelentést az Amerikai Egyesült Államok elnöke.
Persze nem azért, hogy a hazánkban is működő BYD-t reklámozza, hanem hogy az Elon Musk-féle Teslán üssön egyet.
Még a Tesla is behódolt a kínai vállalatnak.
A kormány régóta ellenzi a szankciós politikát Oroszországgal szemben. A legutóbbi kör is negatív hatással lehet az európai gazdaságra.
Régóta vágynak erre a beruházásra.
„Kecskeméten négyszázezer autó gördül majd le a gyártósorokról évente” – mondta Szijjártó Péter.
Az évi 36 600 tonna kapacitású üzem a tervek szerint 2026 harmadik negyedévében kezdi meg működését.
Európai pénzből élte túl a Tesla az első éveket. Európai pénzből finanszíroztunk kínai cégeket.
A mesterséges intelligenciáért felelős kormánybiztost új feladatáról, az autógyártás jövőjéről és a magyar ipari lehetőségekről kérdeztük.
Kulcsszerephez jut a vadonatúj debreceni létesítmény.
Azt állítják, hogy az Európai Bizottság döntései Magyarország-barátabbak.
A Die Zeit szerint az EU-nak valahogy ki kellene kerülnie Trump vámjait, és erre tökéletes megoldás lenne a magyar kormányfő.