Németországban nem tudnak mit tenni: ezért választotta Magyarországot a nemzeti büszkeségük

Megszólalt a termelési vezető is.


Megszólalt a termelési vezető is.


Válogatott járművek kerülnek kalapács alá.


A nemzetgazdasági miniszter szerint az amerikai beruházások megvalósításához elengedhetetlen a kettős adóztatás elkerüléséről szóló megállapodás visszaállítása.


Persze biztosan van a nyírmártonfalvi lombkoronasétány is olyan kockázatos, mint az európai autóipar teljes leállása. Kohán Mátyás írása.


Több autós szakújságíró szerint a német autóipar jövője a debreceni üzemben dőlhet el.


Első körben bizonytalanságot csökkent a megállapodás, de van itt még valami más is.


Nyerésre áll az autóóriás a munkaerőért folytatott versenyben: a magas alapbér mellett számos más juttatással is csábítja leendő munkavállalóit a debreceni gyár.


„Magyarország nagyon professzionálisan hajtja végre az Orbán-kormány stratégiáját.”


A Die Welt tudósítása szerint „autokrata” a kormányfő, de „szembetűnő a jólét”, „jó a képzési rendszer” és világszínvonalú az innováció. A helyzet több mint érthetetlen tehát. Francesca Rivafinoli írása.



Nincs ma már Európában „kis, megfizethető autó”. Felesleges szabályozással agyondrágított kisautó van – őmiatta. Kohán Mátyás írása.


Az időzítés nem véletlen.


Miközben Németországban gyárak zárnak be és tízezrek veszítik el állásukat, Győrben és Debrecenben dübörög az autóipar. A centrum roskadozik, a periféria erősödik. Ritkán látott fordulat ez az európai autóiparban. Sebestyén Géza írása.


Azt is elárulták mi okozhatja az európai autógyártás vesztét.


Közzétették a megállapodás részleteit.


Óriásit zuhant a német befektetői hangulat, és a legutóbbi GDP-növekedés sem nyugtatta meg a kételkedőket. Sebestyén Géza írása.


Trump piacvédő intézkedései ellenére Brüsszel nem tágít, lemondhat az amerikai piacról Európa autógyártása.


Szijjártó Péter Esztergomban a Suzuki gyártásfejlesztési és energiahatékonysági beruházásának átadóján hangsúlyozta, hogy a japán autógyártó évek óta piacvezető hazánkban.


Az Európai Unió pedig túl gyenge ahhoz, hogy jó megállapodást kössön az amerikai elnökkel.


Ha ezt meglépi a vállalat, akkor jelentős számú munkahely szűnhet meg.
