Von der Leyen pisloghat: kiderült, mennyire vámolná meg az Egyesült Államok az EU-t – íme a részletek!

Közzétették a megállapodás részleteit.

Közzétették a megállapodás részleteit.
Óriásit zuhant a német befektetői hangulat, és a legutóbbi GDP-növekedés sem nyugtatta meg a kételkedőket. Sebestyén Géza írása.
Trump piacvédő intézkedései ellenére Brüsszel nem tágít, lemondhat az amerikai piacról Európa autógyártása.
Szijjártó Péter Esztergomban a Suzuki gyártásfejlesztési és energiahatékonysági beruházásának átadóján hangsúlyozta, hogy a japán autógyártó évek óta piacvezető hazánkban.
Az Európai Unió pedig túl gyenge ahhoz, hogy jó megállapodást kössön az amerikai elnökkel.
Ha ezt meglépi a vállalat, akkor jelentős számú munkahely szűnhet meg.
Húsz helyszínen sztrájkolnak majd a szakszervezetek.
Az autóipari ágazatra kivetett vámok a német gazdaságot és a vele szoros kapcsolatban lévő térségünket érintenék súlyosan.
Lenyomják a berlini gyárat is.
A hidrogénüzemű járműveket egykor a jövő kulcsának tekintették az autóiparban: gyors tankolás, nagy hatótávolság, nulla károsanyag-kibocsátás. Mégis, az idén már tömegével zárják be a töltőállomásokat, és a legtöbb gyártó feladta a technológiát. Mi vezetett a bukáshoz?
Fontos tárgyalások zajlanak a háttérben.
A szakértők már hónapokkal ezelőtt figyelmeztettek.
Enyhült a vámháborúval kapcsolatos félelem, kedvezőbbek az előrejelzések, az autóipar is elkezdett életjeleket adni.
A kereskedelmi képviselő elmondta, hogy az EU-val nem haladnak olyan jól a tárgyalások, mint másokkal.
Más is a BYD útját követi.
Szerda este a Fehér Ház rózsakertjében tett bejelentést az Amerikai Egyesült Államok elnöke.
Persze nem azért, hogy a hazánkban is működő BYD-t reklámozza, hanem hogy az Elon Musk-féle Teslán üssön egyet.
Még a Tesla is behódolt a kínai vállalatnak.
A kormány régóta ellenzi a szankciós politikát Oroszországgal szemben. A legutóbbi kör is negatív hatással lehet az európai gazdaságra.