Kiderült, mekkora a nemzetgazdasági kár: sokkoló következményekkel járt a Lánchíd lezárása

Tételesen cáfolták Karácsony Gergely érveit a BP Műhely szakértői.

Tételesen cáfolták Karácsony Gergely érveit a BP Műhely szakértői.
A szakmai szervezetek sincsenek elájulva az ötlettől és annak sikerességétől.
Együttműködést kötött a reptér a Waberer's International Nyrt-vel a hazai légiáru-szállítás fejlesztésére.
Fontos bejelentést tett a társaság vezérigazgatója.
Az ott lévő gyermekgyógyászati klinika szerint a lezárás meggondolatlan, és akár a betegellátás biztonságát is veszélyeztető lépés volt.
„Teljes tévedés. Súlyos félreértés van!” – hangsúlyozta a miniszter.
A Spiegel által megkérdezett szakértő szerint is vannak olyan helyzetek, amikor nem érdemes letérni „a járt útról”.
Egy „végtelenül cinikus” magyarázattal állt elő Karácsony Gergely.
Áramellátási hiba lépett fel a villamosközlekedésben.
Két hónap után sem engedik el, hogy megbénítsák a főváros közlekedését néhány órára.
Keleti szomszédunkban kedvezőtlen folyamatok játszódnak le: májusban már ötször emelték az üzemanyagok árát.
Az ellenzéki politikus keddi tüntetései iránt a maradék érdeklődés is fogytán van.
A reptéren azóta újra indult a forgalom, de a légikikötő közelében lezártak több fontos főútvonalat.
Egy ismeretlen személy háztartási eszközöket helyezett a sínekre Mecsekalja környékén, ami miatt csaknem egy órás késéssel indultak újra a vonatok a Pécs–Budapest vonalon.
A Boriszpil Nemzetközi Repülőtér a háború kitöréséig az ország légiutasforgalmának mintegy 65 százalékát bonyolította le.
Nemcsak a zászló szivárványszínű, hanem a tüntetők tábora is.
A politikus egymaga gátolja az autós forgalmat az Erzsébet hídon.
A Magyar Autóklub Jogi és Érdekvédelmi Bizottságának elnöke rámutatott, ha bármilyen forgalmi akadály előfordul a budapesti hidakon, az a külső városrészekre is kihat.
Felvetődik a kérdés: mi lehetett a valódi célja a külföldi tulajdonú üzletláncoknak az irreális áremelésekkel, amelyek aligha állnak összhangban üzleti érdekeikkel?