Lázár János: Magyarország kormánya a legnagyobb alföldi vasútépítési fejlesztésre készül
A Fidesz az egyetlen olyan politikai közösség, amely az Alföld fejlesztését fontosnak tartotta az elmúlt harminc évben – mutatott rá a miniszter.
A Fidesz az egyetlen olyan politikai közösség, amely az Alföld fejlesztését fontosnak tartotta az elmúlt harminc évben – mutatott rá a miniszter.
Támogatja a kezdeményezést.
A közlekedők érdekében kért segítséget a Fidesz budapesti elnöke.
A Kétfarkú Kutyapárt polgármestere reméli, hogy a szobor nem kerül műemléki védelem alá.
Az építési és közlekedési minisztere elmondta azt is, hogy a Fidesznek ’56 „szent és sérthetetlen”.
Most hirdethetjük meg a „Lázár János találkozása a műemlékvédelemmel” című szoborpályázatot.
Az építési és közlekedési miniszter ezzel a lépéssel egyszerre két ellenzéki pártnak is „megnehezítette” a dolgát.
Lázár János építési és közlekedési miniszter Debrecenben arra is kitért, hogy ezzel az új konstrukcióval új munkahelyeket is teremtenek.
Ennek a Debrecen és a Nyíregyháza térségében élők is egyaránt örülni fognak.
A volt főpolgármester-jelölt szerint Lázárék terve „nem csak Budapestnek rossz, de a teljes Dunántúlnak is”, Lánszki Regő államtitkár viszont úgy látja: olyan jelentősége lesz Debrecen mellett a Közlekedési Múzeumnak, ami Budapesten soha nem lett volna.
Hegyi Zsolt a Lázár-Vitézy-csörtére is reagált.
A miniszter szerint a fürdőt a lehető legrövidebb időn belül újjáépítik.
Óriási fejlesztések körvonalazódnak a MÁV-nál.
A magyar történelemben Széchenyit beleértve egyetlen közlekedési miniszter sem engedett meg magának ilyen becsmérlő, trágár, útszéli stílust.
Az építési és közlekedési miniszter innentől nem tekinti tárgyaló félnek Vitézy Dávidot.
Úgy tűnik, kellemes hangulatban telt a családlátogatás a Békés vármegyei településen.
A maratoni kormányülés előtt még egy családlátogatás is belefért a Békés vármegyei Geszten.