Magyarország világelső lehet: Orbán Viktorék történelmi építkezést terveznek

Ha minden menetrendszerűen halad, 2035-re a világ minden országa közül Magyarországnak lesz a legjobb a közúti infrastruktúrája.

Ha minden menetrendszerűen halad, 2035-re a világ minden országa közül Magyarországnak lesz a legjobb a közúti infrastruktúrája.
Az ukránok meredek sztorit tálaltak a látványos videó mellé.
Giorgia Meloni kormánya mesteri kreativitással reagál a NATO új, szigorú költekezési előírására. Ha már védelmi célokra kell költeni, miért ne lenne ebből híd, gyár vagy vasút? Az olasz megoldás: stratégiai címkével ellátni a gazdaságélénkítést.
Megépülhet a világ leghosszabb hídja.
A Budapest Közút szerdán lezárta a gubacsi híd gyalogosátkelő szakaszát, az önkormányzat jelenleg a fővárosra vár, hogy mikor és milyen módon történik majd meg a helyreállítás – közölte a Mandinerrel Havasi Zoltán, Pesterzsébet fideszes alpolgármestere.
Úgy tűnik, Karácsony Gergelyék pride-ot szervezni tudtak, de balesetveszélyes hidat javítani nem.
Kitalálták, hogyan tudnák kielégíteni Trump igényeit.
A menet zenés kíséretet is kapott: Szabó Bálint új dalokkal szórakoztatja az egybegyűlteket.
Eddig csak vasúti összekötés volt a két ország között.
„Az egész hídon demonstrálhatunk: a gyalogosok kizárólag a járdán, az autósok az úttesten, úgy, hogy közben szépen közlekedik és továbbhalad mindenki” – írja Dézsy Zoltán dokumentumfilm-rendező a Facebookon.
Nincsenek szavak, elfogytak.
A bekiáltástól egy pillanatra megszeppent a sokat látott műsorvezető, majd kötelességének érezte kommentálni a fejleményeket.
Menczer Tamás hangsúlyozta, hogy „az erőszakos Pride-aktivisták lezárták és megbénították (a fővárost)”.
A Magyar Autóklub Jogi és Érdekvédelmi Bizottságának elnöke rámutatott, ha bármilyen forgalmi akadály előfordul a budapesti hidakon, az a külső városrészekre is kihat.
Egyelőre csak annyit látok: kétségbeesettek.
„Kedden újra lezárjuk az Erzsébet hidat” – fogalmazott a politikus.
A drukkerek szerint kitör a káosz, ha nem találnak megoldást a problémákra.
A híd a középkor óta állt, egészen eddig.
Az új Duna-híd régóta megoldásra váró közlekedési problémákat fog orvosolni.
Mindössze két méterrel előzi meg a korábbi csúcstartót.