Üzleti osztály a repülőn: nincs már igény az első osztályú jegyekre, a business viszont tör előre
Amerikában teljesen lemondtak róla, Európában még ragaszkodnak hozzá, csak az a kérdés, meddig.
Amerikában teljesen lemondtak róla, Európában még ragaszkodnak hozzá, csak az a kérdés, meddig.
Kína légitársaságai akkora versenyelőnybe kerültek az Oroszországot ért szankciók hatására, hogy azzal nem tudnak versenyezni.
A Turkish Airlines gépe azonnal kényszerleszállást hajtott végre New Yorkban.
A hasonló esetek kapcsán a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnöke és egy utazási jogi szakértő is nyilatkozott.
Kapu Tibor a kiképzésével kapcsolatban is rengeteg érdekességet árult el.
A honvédség Afrikába repült gépe szerintük direkt tűnt el a radarról, miközben nem ismerik az afrikai repülőfigyelési problémákat.
Jó eséllyel úgy vélné, túl sok minden nem változott, csak kevesebb helyen lehet sétálni, és több helyen biliárdozni.
Amerikában előbb-utóbb minden repülőjárat egy véletlenszerű kockadobás lesz.
A gépek teljes repülési ideje körülbelül 8 óra volt.
Váradó József szerint túl jó kapcsolat alakult ki a légiiparban a gyártók és a szabályozók között.
A polgári gépek fő alkatrészeinek cseréje, pótlása vagy javítása egyre inkább megoldhatatlan feladatnak tűnik Oroszországban.
Egyes adatok szerint még legalább 130 túsz van a Gázai övezetben.
Hiába figyelmeztették, hogy repülővel menjen, és elbocsáthatják, ha nem teszi, a tudós kitartott amellett, hogy nemet mond a repülőre, mert szerinte a sugárhajtású gépek óriási kárt okoznak a környezetnek.
Pető György beszélt arról is, mi téveszti meg a legtöbb embert.
Szerencsére az eset kiderült, és nem engedték repülni a férfit.
Nagy nyomás nehezedik a pilótákra.
Pontosan 137.225 repülő szállt fel július 13-án.
A baleset oka egyelőre nem világos, a vizsgálat folyamatban van.