Tényleg agyonverik Schmidt Máriát a színpadon – de ez egyelőre „csak” egy zavaros elme szüleménye

Pintér Béla nem a magyar társadalmat ismeri jól, csupán azt tudja üzembiztosan, hogy a saját közössége mire indul be. Vizvári Soma írása.


Pintér Béla nem a magyar társadalmat ismeri jól, csupán azt tudja üzembiztosan, hogy a saját közössége mire indul be. Vizvári Soma írása.


Pintér Béla rálépett a Majka és Krúbi által kitaposott, nem túl becses útra.


A balliberális művészvilág szeretetországa agyonveréssel, fejbelövéssel és uszítással épülget.


Szentkirályi Alexandra frakcióvezető is reagált Pintér Béla komoly dilemmákat felvető darabjára, melyben egy Schmidt Máriára hasonlító karaktert bottal agyonvernek.


A Nemzeti Színház igazgatója nem kímélte a rendezőt.


Halkan megjegyzem: a Shakespeare-darabokban számos halálesetet ábrázolnak.


Örökre vállalhatatlanná vált, miközben még nála is mélyebbre süllyedtek azok, akik mindezt látva, viccesnek találták és beszámolóikban ironizáltak a látottakon.


Pintér Béla túltolta, nem kicsit, nagyon. Ő viszont legalább nem játszik napraforgót a pénz irányába, mint Majka. Bokor Gábor írása.


Vajon mit üzen Pintér Béla a mai idegrángásos Magyarországnak, amelyben már így is elszabadultak a sötét indulatok?


A darab egy pontján Schmidt Máriát ládába zárják majd bottal agyonverik.


Így semmisül meg a művészet, ha az alkotó a saját aktuálpolitikai véleményét erőszakolja a nézőkre.


Csak a szokásos felsőbbrendűség.


Pintér Béla és társulata egyáltalán nem elégszenek meg annyival, hogy az éppen regnáló politikai elitet kigúnyolják.


„Amíg az állami rádióban nem hangzik el ez a dal, vagy amíg Pintér Béla nem kap Kossuth-díjat, nem nagyon beszélhetünk demokráciáról” – jelentette ki a dalszövegíró a Klubrádióban.



