Keresztény kabbalisztikus misztika a reneszánszból – Mirandola könyvéről

A fülszöveg szerint a szerző „jelen műve egyik legkiforrottabb munkája”, amelynek témája „az ember központi szerepe a teremtésben”. Szilvay Gergely könyvajánlója.

A fülszöveg szerint a szerző „jelen műve egyik legkiforrottabb munkája”, amelynek témája „az ember központi szerepe a teremtésben”. Szilvay Gergely könyvajánlója.
Aáry-Tamás Lajos szerint a közoktatásban előforduló legsúlyosabb jogsértés az, amikor a tanár fizikailag bántalmaz egy gyereket az iskolában.
„Felszólítjuk a politikát, hogy biztosítsa az iskolákban az ilyen lehetőségeket” – fogalmazott a német oktatási és nevelési szövetség elnöke.
Sokakat foglalkoztató kérdés, mennyiből lehet megúszni nyár végén egy gyermek beiskolázását.
Elképesztő adatokat hoztak nyilvánosságra.
Miután összeveszett barátjával egy számítógépes játékon.
Egy, a Budapesti Büszkeség felvonuláson megkérdezett pedagógus is azt felelte munkatársunknak, hogy már óvodáskortól javasolt lenne véleménye szerint a gyermekek érzékenyítése a témában.
Olaszországban betiltották a szabadtéri munkavégzést, Franciaországban több iskolát is bezártak.
Az igazgatók 70 százaléka úgy nyilatkozott, hogy pozitív változást tapasztalt az iskola közösségi életében, a pedagógusoknak pedig 83 százaléka tartotta pozitív hatásúnak a mobiltelefon-használat korlátozását.
Öt húszéves tanulót gyanúsítanak a bűncselekménnyel, akik állítólag török, afgán és albán származásúak.
Előtérbe került az a felfogás, hogy az iskola elsődleges feladata a társadalmi jóllét és az egyéni kibontakozás biztosítása, míg a klasszikus tudás átadása a második helyre szorult.
A tettes indítékát azonban egyelőre homály fedi.
A rendőrség nagy erőkkel vonult ki a helyszínre.
Bombafenyegetés több intézményt is kiürítettek.
Már a tizenéves korosztályban elkezdik a védelmi tudatosságra való nevelést.
Az elkövető legalább három másik tinédzsert szintén megsebesített.
Az ügyben megszólalt Spanyol Nemzeti Húsipari Szövetség is.
Április 8-án véget ért a digitális böjt, melyre négy iskola több mint 120 tanulója vállalkozott. A szervezőket a több mint 30 napos kihívás tapasztalatairól és a program tervezett utóéletéről kérdeztük.