Rekord számú eladások: tarolnak az autópiacon az elektromos járművek

Kína és az Egyesült Államok pörgette a piacot.


Kína és az Egyesült Államok pörgette a piacot.


A kínai Wisdom Motor az első európai gyárát Magyarországon építheti meg – jelentette be a cég vezetője egy hongkongi közlekedési konferencián.


A magyar lakosság kilowattóránként mindössze 11 eurocentet fizetett.



Feltehetőleg a Volkswagen cégcsoportba tartozó, 12 ezer főt foglalkoztató győri Audi-gyárat is érintik a német autóipari óriás nehézségei. Lehetséges az is, hogy újabb termelést telepítenek hozzánk, így akár még jól is kijöhet az Audi Hungaria Zrt. a várható konszernszintű átalakulásokból.


Az elkövető által ellopott biciklik összértéke elérte a 7 millió forintot.


A Samsung pár napja mutatta be új, szilárdtest energiatároló technológiáját, amely akár 600 mérföldes hatótávot és 9 perces töltési időt biztosít, méghozzá 20 éves élettartammal. Ezek az energiatárolók rendkívüli energiasűrűséget érnek el, kétszeresét a jelenlegi lítiumionos rendszerekének. Ezek először a luxusmodellekben debütálhatnak.


A hagyományos benzines és dízelautók iránti kereslet növekedett, a magánvásárlóknál 24, a flottás ügyfeleknél pedig 20 százalékkal. Ezzel szemben az idei első fél évben a németeknél az e-kocsik rendelésszáma 47, a tölthető, azaz plug-in hibrideké (PHEV) pedig 37 százalékkal esett vissza. A céges vevők körében az elektromos autók iránti kereslet 41, a PHEV-eké pedig 33 százalékkal csökkent.


Miközben Magyarország szállítja a legtöbb villamos energiát Ukrajnának, Kijev leállítja a Barátság vezetéken szállított orosz olajtranzit harmadát. Milyen visszafogottak. Pedig fel is robbanthatták volna.


Lej Csün nem kevesebbet állít, mint hogy a Donald Trump által kirótt szankciók kényszerítették a vállalatot arra, hogy a telefonüzlet mellett beindítsák az e-jármű üzletágat.


Az Európai Unió alapvető érdeke a versenyképes Kínával való sokoldalú együttműködés.


A Szeged mellett épülő BYD-gyár lesz a kínai gigász legfontosabb helyőrsége abban a küzdelemben, amelynek a végkimenetele eldönti, ki lesz Európában a legnagyobb gyártó.


Magyarország már elindult az elektromos átállás felé.


A tisztán elektromos autó önmagában nem megváltás, amit az is mutat, hogy ezeknek az eladásai csökkennek. Helyettük a tölthető e-autók, a plug-in hibridek (PHEV) éledhetnek újjá hamvaikból, állítja a Financial Times minapi írása, többek közt a világ vezető autógyártójának stratégiájára és friss eladási sikereire hivatkozva.


Keresse meg a feszültségre és az áramkimenetre vonatkozó információkat, hogy meggyőződjön, azok beleesnek-e a telefonja számára elfogadható tartományba.





