Tíz perc után tíz napra is leáll majd Budapest közlekedése?

Karácsony Gergely főpolgármester részéről pedig még nagyobb erővel jöhet a kormány hibáztatása.


Karácsony Gergely főpolgármester részéről pedig még nagyobb erővel jöhet a kormány hibáztatása.


Az államtitkár szerint a főpolgármester csak saját pozícióját akarja megtartani az akcióval.


A Budapest közlekedését romba dönteni készülő főpolgármestert már minden oldalról próbálják visszafogni.



Előkerült egy fotó, amin Vitézy Dávid annak az F. Zsoltnak a szülinapi buliján vesz részt, aki a BKV-t a gyanú szerint milliárdokkal megkárosító bűnszervezet feje. A Podmaniczky-frakció vezetője pedig meglepő választ adott, honnan ismerik ilyen jól egymást.


Olyan buszjáratok tervei ezek, amelyek gyorsan és átszállásmentesen juttatják el a külsőbb kerületekben élőket a metróvonalakhoz.


Indulás előtt érdemes tájékozódni a BKK (Budapesti Közlekedési Központ) oldalán.



Idén januártól a BKK járatain dolgoznak ugyan rendészek, de mindössze 75-en, Vitézy Dávid korábban 200 fővel kívánta felállítani a csoportot.


Papp Réka Kingavéleménycikkében „akcióhősnek” nevezte a Podmaniczky Mozgalom vezetőjét, aki egyik karjával Karácsonyt üti, a másikkal Lázár Jánossal csatázik egyre intenzívebben a Facebookon.


Budapest (egy része legalábbis) elesett.


A kormánypárti politikus jó hírt közölt a budapesti kutyásokkal és a biciklisekkel.


Két legény lesz talpon a vidéken: a kettes és a hármas metró.


A Fővárosi Közgyűlés által korábban elfogadott Közlekedésbiztonsági Stratégia alapján újabb és újabb változtatások érik Budapestet – ezúttal a sebességhatárok csökkentek. Cél a biztonságos közlekedés.


Egyes szakaszokon 70 km/óráról 50 km/órára csökken a megengedett legnagyobb sebesség.


A fővárosi cégvezetői és igazgatósági helyekre kiírt aktuális pályázat számos ponton sajnos a legkevésbé sem transzparens.


Aki nem a gáton cseréli a profilképét, az is tisztában van vele, hogy az elmúlt évtized legnagyobb árvize közeledik Budapesthez, a BKK pedig már közleményt is adott ki a közlekedési változásokról.


Továbbra sincs napirenden a BKK-rendészet megszervezése, amelyre a budapestiek többsége szerint igencsak nagy szüksége lenne.


Az egykori közlekedési államtitkár egyenesen visszavonatná a BKK vezérigazgatójának több mint tízmilliós prémiumát.


A főpolgármester-jelölt szerint egy felelős városvezetés nem tűrheti tovább a kialakult állapotokat.
