Újabb komoly figyelmeztetést kapott Európa – ez a húzás még keményen visszaüthet
A kínai járműipart érintő uniós kereskedelmi szankciók fordítva is elsülhetnek, illetve tovább erodálhatják Európa versenyképességét.
A kínai járműipart érintő uniós kereskedelmi szankciók fordítva is elsülhetnek, illetve tovább erodálhatják Európa versenyképességét.
Kínai segítség érkezhet.
Pár hónapot kihagyott, talán ezért is volt olyan nehezen kibírható a nyár.
Az már biztos, hogy a közeljövőben újabb kínai márkák jelennek meg Magyarországon, amivel élénkülhet közöttük a verseny. A kérdés csak az, hogy ebből mi profitálunk-e.
A közeljövőben élesedő kapacitásoknak köszönhetően a jelenlegi évi 500 ezer darabos termelési volumen 1 millióra ugorhat.
Tizenöt év alatt Kína több mint 230 milliárd dollárt költhetett autóiparának felfuttatására. A brutális összeg hivatkozási alapot jelent a jelenleg pattanásig feszült kereskedelmi háborús helyzetben mind az Európai Unió, mind az Egyesült Államok számára. De valójában mit lehet tenni ekkora túlerővel szemben?
Az idén és jövőre is nőni fog a gazdaságunk; a hitelminősítők, a beruházók, a magyar vállalkozók és a magyar emberek is bíznak Magyarországban – jelentette ki a miniszterelnök.
Ösztönző akciótervet hirdet a kormány.
Bő 80 százalékkal több autót gyártanak az oroszok, mint a tavalyi évben.
Vital Lacerda, a lissszaboni fenegyerek játékai garantáltan komoly analízis-paralízishez vezetnek, mindeközben alaposan felteszik a lécet a prémium kategóriában.
A lap szerint a nyugati politikusoknak vissza kell fogniuk a protekcionista hajlamaikat.
Magyarország a negyedik legnagyobb gyártó lesz a világon, mert a régiós riválisai lassabban reagáltak.
Tóth Máté és Várkonyi Gábor beszélgetett klímapolitikai kérdésekről.
Az orosz elnök szerint a hazai gyártók fejlesztéseit kell támogatni.