Szétszedik a lobbisták az Európai Parlamentet, mindenképpen fegyvert akarnak eladni

Elképesztően pörgetnék a bizniszt, főleg a németeket győzködik nagy erőkkel.

Elképesztően pörgetnék a bizniszt, főleg a németeket győzködik nagy erőkkel.
Miközben az Airbus és a Boeing együttesen uralja a globális utasszállítógép-piac 95 százalékát, a két gyártó csak a 1960–80-as évek technológiáját tupírozza. A Transport & Environment friss anyaga szerint 60 millió autónyi éves kibocsátása „marad évente a levegőben”.
A Boeing repülőgépek sorozatos meghibásodásai miatt az év végén távozik a vezérigazgató, és a cégvezetés is átalakul. Az amerikai vállalat gondjai az egész légi közlekedési ágazatra kihatnak, egyebek közt nőhetnek a jegyárak. Európai versenytársa, az Airbus sem örül a Boeing bajainak.
Virtuális pilótafülkében készítik fel a legénységet a repülésre.
A Kínában tavaly tavasszal bemutatott Comac által gyártott, egyfolyosós C919-es repülőgép most először mutatkozott be a nemzetközi színtéren, az utasszállító a Szingapúri Légi Szalonon keltett feltűnést. Ez az első lépés, amelynek el kell vezetnie odáig, hogy a két nagy repülőgépgyártó óriás, az európai Airbus és az amerikai Boeing valóban komolyan vegye a szárnyait csak épp bontogató kínai kistestvért.
Hiába a javuló eredmények, a Boeing amerikai óriásvállalat megint bizonytalan időszak elé néz. Vezérigazgatójának, David Calhounnak nem sikerült megoldania a repülőgépgyártó minőségi problémáit. Az ő helyzete sem rózsás, valószínűleg katapultülésben ül. Vajon megúszhatja-e a Boeing a legrosszabb forgatókönyvet?
E hét elején megérkezett az első kettő Airbus H225M típusú helikopter a szolnoki helikopterdandárhoz. Nézzük, mit tudnak!