Az elmúlt időszak problémái
Január 5. – Néhány perccel a felszállás után az Alaska Airlines 737 MAX 9-es járatának az egyik ajtódugója leszakadt. Az amerikai Polgári Légiközlekedési Hatóság, az FAA a típus 218 üzemben lévő gépe közül 171-et ellenőrzés céljából repülési tilalom alá helyezett. Az előzetes vizsgálat megállapította, hogy négy csavar hiányzott, amikor a gép elhagyta a Boeing-gyárat.
Február 26. – Az FAA elmarasztaló jelentést tett közzé a Boeingről, amely számos, a repülésbiztonságra vonatkozó eljárásbeli hiányosságot emelt ki.
Március 7. – A United Airlines Boeing 777-esének egyik kereke a San Franciscó-i repülőtérről való felszálláskor leszakadt, senki sem sérült meg.
Március 9. – John Barnettet, a Boeing volt mérnökét, aki a gyártó szabványait bírálta, holtan találták. A BBC brit csatorna szerint öngyilkosságot követett el.
Március 11. – A Latam Airlines 787-es repülőgépe Új-Zéland felett hirtelen és jelentősen vesztett repülési magasságából, azaz zuhanni kezdett, több utast a gép plafonjára dobva. Tucatnyian megsérültek. A Boeing arra kérte a légitársaságokat, hogy ellenőrizzék a 787-eseket a pilótafülkében lévő kapcsoló miatt, amely zuhanást okozhat.
Március 25. – Dave Calhoun, a Boeing vezetője bejelentette, hogy az év végén távozik a vállalat éléről.