Itt a vége: lehúzzák a rolót a Volkswagen legendás drezdai gyárában

Karácsony előtt az utolsó autók is legördülnek a gyártósorról.


Karácsony előtt az utolsó autók is legördülnek a gyártósorról.



Vége a dalnak: decemberben örökre leáll a szalag Drezdában, az ikonikus ID.3 gyártása megszűnik. A döntés nem elszigetelt eset, hanem egy sokkoló leépítési hullám első lépése: 2030-ig 35 ezer ember kerülhet utcára, miközben sorra dőlhetnek be a német autóipar bástyái.


A 2027-re elkészülő fejlesztés során 11 500 négyzetméteres csarnok épül.


Nem inkább biciklin, szabad torokból kiabálva kéne zsidózni?


Kijöttek a friss adatok.


Milliárdos károkat okozott a munkakerülés, az autógyártónak elege lett.


Reméljük, komolyan gondolják, mert viccnek azért elég durva lenne.


Az Európai Unió pedig túl gyenge ahhoz, hogy jó megállapodást kössön az amerikai elnökkel.


Kína vezető autógyártója 7 ezer 231 új akkumulátoros elektromos járművet regisztrált áprilisban, ez 169 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest.


Három márkát emeltek ki a szerelők.


Közben amúgy kemény válságot él meg a legendás német cég.


A Rheinmetall vezérigazgatója katonai gyártásra alakítaná át az eladósorba került Volkswagen gyárat.


A legjelentősebb német autógyár radikális költségcsökkentés mellett döntött.


Felpörgött tavaly az ukrán autópiac, drasztikusan több autót vettek, mint 2023-ban.


Már több millió munkahely megszűnését okozta Nyugat-Európában Brüsszel késlekedése.



Zavarja őket, hogy a tulajdonosok és a menedzsment nem érintettek a megszorításokban.


Soha nem látott válságba kormányozta magát az ikonikus német cég.


A Volkswagen németországi dolgozói hétfőtől munkabeszüntetésbe kezdenek.
