Meghozták a magyarok a döntést: ezeket az autókat úgy veszik külföldön, mint a cukrot

Kijöttek a friss adatok.

Kijöttek a friss adatok.
Milliárdos károkat okozott a munkakerülés, az autógyártónak elege lett.
Reméljük, komolyan gondolják, mert viccnek azért elég durva lenne.
Az Európai Unió pedig túl gyenge ahhoz, hogy jó megállapodást kössön az amerikai elnökkel.
Kína vezető autógyártója 7 ezer 231 új akkumulátoros elektromos járművet regisztrált áprilisban, ez 169 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest.
Három márkát emeltek ki a szerelők.
Közben amúgy kemény válságot él meg a legendás német cég.
A Rheinmetall vezérigazgatója katonai gyártásra alakítaná át az eladósorba került Volkswagen gyárat.
A legjelentősebb német autógyár radikális költségcsökkentés mellett döntött.
Felpörgött tavaly az ukrán autópiac, drasztikusan több autót vettek, mint 2023-ban.
Már több millió munkahely megszűnését okozta Nyugat-Európában Brüsszel késlekedése.
Zavarja őket, hogy a tulajdonosok és a menedzsment nem érintettek a megszorításokban.
Soha nem látott válságba kormányozta magát az ikonikus német cég.
A Volkswagen németországi dolgozói hétfőtől munkabeszüntetésbe kezdenek.
Ez a cikk azért született, hogy az autószerelő-világ szereplői ne ússzák meg ennyire könnyen a túlárazott kontármunkát. Kovács Gergő írása.
Behúzza a kéziféket és példátlan leépítésbe kezd a német óriáscég a saját hazájában.
Nem tágít a Volkswagen vezetése: gyárbezárásokkal és tömeges kirúgásokkal próbálja elérni a vállalatot megmenthető költségcsökkentést. A katasztrófa borítékolható, a jövőből még a megoldási kísérletek ellenére sem látszik sok minden.
Egyre hidegebb a kínai állam és a német vállalat közötti viszony.