Döbbenetes húzás a Volkswagentől: a tempót meg kell fizetni

2025. augusztus 19. 08:45

Reméljük, komolyan gondolják, mert viccnek azért elég durva lenne.

2025. augusztus 19. 08:45
null

Úgy tűnik, a Volkswagen nem tanul a többi német gyártó hibájából. A Mercedeshez és a BMW-hez hasonlóan előfizetéses rendszert vezetne be autóiba – számolt be a BBC.

A szolgáltatás azoknak lehet opció, akik nagyobb teljesítményt szeretnének az ID.3 típusú elektromos autóikban. Az előfizetés díja havi 16,50 font, vagyis körülbelül 7540 forint.

Miközben Ön ezt olvassa, valaki máshol már kattintott erre:

Hoppá: ha ezt a közvélemény-kutatást meglátja Magyar Péter, köpni-nyelni nem fog tudni

Hoppá: ha ezt a közvélemény-kutatást meglátja Magyar Péter, köpni-nyelni nem fog tudni
Tovább a cikkhezchevron

A cég szerint ezzel „választási lehetőséget kínálnak az ügyfeleknek”.

A múltban sok benzines és dízel jármű is ugyanazzal a motorral készült, de különböző teljesítményszintek közül lehetett választani”

– védekezett a Volkswagen szóvivője.

A német gyártó új üzleti húzása azonban nem arat osztatlan sikert a vásárlók körében. Egy S&P Global által készített felmérés szerint 

a vevőket gyakran elriasztja, ha az autó egyes funkcióiért külön kell fizetni, vagy ha az alapfunkciók fizetős korlátok mögé kerülnek.

Ezt is ajánljuk a témában

Nyitókép: Petter BERNTSEN / AFP

***

Összesen 33 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Geza2
2025. augusztus 19. 17:53
Az a gond csak, hogy ha ezekkel a zseniális ötletekkel csődbe kormányozzák az európai ipar maradékát is, akkor vége az európai gazdaságnak és jólétnek
Válasz erre
2
0
kvmny
2025. augusztus 19. 17:05
"A múltban sok benzines és dízel jármű is ugyanazzal a motorral készült, de különböző teljesítményszintek közül lehetett választani" Ja, csak ott bekerült még egy-két turbó is. Nem gombnyomásra lett erősebb. Egyébként ilyen motorból érdemes az alapot megvenni, mivel a motort turbóra tervezik, normál terhelésen egész tartós.
Válasz erre
2
0
Ben Jeremiah
2025. augusztus 19. 16:02
Már évekkel ezelőtt (5-6 legalább!) volt olyan biznisz (és ma is megy), hogy hajszárítót bérelhetsz, és amennyit megy, annyit fizetsz. És ha nem fizetsz, akkor NEM működik. Az igaz kommunizmus: ne legyen semmid, MINDENRŐL gondoskodik az állam. (bónusz: fizetned is kell érte.)
Válasz erre
2
0
nebulo15
2025. augusztus 19. 15:18
Nincs itt semmi látnivaló, a német náciknál pénzéhesebb nép kevés van -egyben vagyok csak biztos-, mivel az elektromos autózásban rendes a lemaradásuk kreatíveknek kell lenniük. Az AUDI volt, hogy elektromos modelljük minden darabját vissazhívta és más modellt ajánlott a vevőknek helyette. A VW egyszerű programmozási problémát nem volt képes gatyába rázni épp az ID3-n több mint egy év alatt. Havonta új, időnként még az előbbinél is rossazabb frissítésekkel boldogította vevőit...
Válasz erre
1
0
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!