Döbbenetes húzás a Volkswagentől: a tempót meg kell fizetni

2025. augusztus 19. 08:45

Reméljük, komolyan gondolják, mert viccnek azért elég durva lenne.

2025. augusztus 19. 08:45
null

Úgy tűnik, a Volkswagen nem tanul a többi német gyártó hibájából. A Mercedeshez és a BMW-hez hasonlóan előfizetéses rendszert vezetne be autóiba – számolt be a BBC.

A szolgáltatás azoknak lehet opció, akik nagyobb teljesítményt szeretnének az ID.3 típusú elektromos autóikban. Az előfizetés díja havi 16,50 font, vagyis körülbelül 7540 forint.

A cég szerint ezzel „választási lehetőséget kínálnak az ügyfeleknek”.

A múltban sok benzines és dízel jármű is ugyanazzal a motorral készült, de különböző teljesítményszintek közül lehetett választani”

– védekezett a Volkswagen szóvivője.

A német gyártó új üzleti húzása azonban nem arat osztatlan sikert a vásárlók körében. Egy S&P Global által készített felmérés szerint 

a vevőket gyakran elriasztja, ha az autó egyes funkcióiért külön kell fizetni, vagy ha az alapfunkciók fizetős korlátok mögé kerülnek.

Ezt is ajánljuk a témában

Nyitókép: Petter BERNTSEN / AFP

***

Összesen 16 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
hegyivadász
2025. augusztus 19. 10:27
Régebben megvettem egy alkalmazást, aztán használhattam, amíg akarom. Ma már csak előfizetni lehet ugyanarra, cserébe évente új, nem kért kinézetet és "funkciókat" kapok.
Válasz erre
1
0
szilvarozsa
2025. augusztus 19. 10:08
Ki az a hülye, aki ezek után VW helyett fele annyiért dupla olyan jó kínait vesz? Aztán két év múlva meg mást sem hallunk majd, mint hogy: "Eladó a Volkswagen! Volkswagent tessék! Friss, meleg a Volkswagen!
Válasz erre
3
0
citromosParizer
2025. augusztus 19. 10:07
a röfik már végleg a lejtőn vannak, ez a rúgkapálások csak gyorsítják a lecsúszást. a kudarc igazi jele
Válasz erre
1
0
Karvaly
2025. augusztus 19. 10:03
Na igen, ez már régen is megvolt - németeknél, amerikaiaknál minden extralistán, japánok hozták be azt, hogy költségeket tudnak spórolni a gazdag alapfelszereltséggel és a kevés felszereltségi szinttel - többet tudnak adni kevesebbért. Ez a mostani előfizetéses modell ennek a mai megfelelője, "hogyan tudunk egy autót úgy lecsupaszítani, hogy minél többen fizessenek elő minél több "szolgáltatásra"?" Részemről szurkolok annak, hogy a vevők többsége nem fog ebbe belemenni.
Válasz erre
4
0
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!