Gyurcsány Ferenc azt javasolja, hogy az árvíz miatt azonnal engedje vissza a Főváros az autókat a Lánchídra
Teljes félreértése ez a mostani helyzetnek.
Teljes félreértése ez a mostani helyzetnek.
A BKK fontos változásokat közölt a közösségi közlekedéssel és a közúti forgalomkorlátozásokkal kapcsolatban.
A BRFK a BKK-val kötött stratégiai partnerségi megállapodás keretében júniusban több ellenőrzést végzett a közösségi közlekedési járműveken.
Mindenhol elfogadják majd az országbérletet, de a BKK-bérleteket is használhatják majd az ingázók. Mutatjuk a részleteket!
Kedden kiderülhet, hogyan közlekednek márciustól a fővárosiak.
„Vagy a közlekedési rendszert kell lecserélni, vagy a főpolgármestert” – fogalmazott Nagy Bálint.
A politikus szerint Tarlós Istvánt nem hallottuk arról dicsekedni, hogy felseperték az utcákat.
Az építési és közlekedési miniszter szerint arra van szükség, hogy a főváros rendezze a számláit a MÁV és a Volán felé.
Így kell ostobaságból és kicsinyességből kicseszni sok százezer budapesti és környékbeli emberrel.
Nem nyerte el a személyszállítók tetszését, hogy elvettek tőlük egy újabb forgalmi sávot az egyik legforgalmasabb úton.
Önmagában az keveset ér, ha a közösségi közlekedés megfizethető, jónak is kell lennie. Érdemes ebben is Budapestet követni!
Komoly szándék van, kormánydöntés még nincs.
Ha eddig sem lett volna elég nagy dugó a Szent István körúton, na majd mostantól.
A „BudapestGO szüliNAPIjegy” kínálatával ünneplik a Pest, Buda és Óbuda egyesítésének évfordulóját.
A dugódíjról kijelentette: ez jelenleg egy minden politikai erő által elutasított, irreális ötlet.
Továbbra is a közösségi közlekedésé a vezető szerep, hiszen a legtöbb utast a hármas metró szállítja.
A BKK ezért a szolgáltatásért 2200 forintos jegyárat kér és milliárdos profitot termel.
A kormányzati sarcpolitika immár a közösségi közlekedés működtetését veszélyezteti.