Magyar Péter genderaktivistát akar a budapestiekre rászabadítani

A fővárosi Fidesz-KDNP nem kér Bódis Krisztinából, de Magyar Péterből sem!

Karácsony Gergelyék megkeresésünkre nyilatkoztak a nyilvánosságra került tervekről.
A főváros az új metróbuszokat áremelésekkel finanszírozná, így sokak számára drágulna a budapesti közösségi közlekedés – írta az általa megszerzett dokumentumokra hivatkozva az Index. Mint felidézik, Karácsony Gergely főpolgármester február eleji Facebook-bejegyzésben közölte, a BKK nemrég olyan fejlesztési tervet mutatott be, amely nagymértékben segítené az emberek bejutását a belvárosba. Ez pedig a metróbuszok indulásával valósulhatna meg.
A dokumentum szerint
a javasolt áremelések és azok hatásai bevételmegosztás után éves szinten 880 millió forint többletbevételt jelentenének.
Az Index információi szerint a normál vonaljegy 500 forintra emelkedne, míg a 24 órás jegy ára 2750 forintba kerülne.
Az Index információi szerint a táblázatban az első hét jegytípus áremelését a következőképp indokolták:
Lapunk kérdéseket küldött a Fővárosi Önkormányzatnak, hogy megfelelnek-e a valóságnak az Index által közölt információk.
Az önkormányzat sajtóosztálya válaszában Karácsony Gergely legújabb Facebook-posztját ajánlotta, amelyben a főpolgármester a BKK hálózatfejlesztési javaslatcsomagjáról beszél. Ezzzel együtt azt íi írták, hogy ezek a fejlesztések többletszolgáltatást biztosítanak a budapestieknek, ennek részleteiről és a finanszírozási lehetőségeiről a BKK részletesen tájékoztatta Vitézy Dávidot, a Fővárosi Közgyűlés klímavédelmi, közlekedési és városfejlesztési bizottságának elnökét is.
A bizottság elnöke munkaközi, vagyis korántsem végleges anyagokat, előzetes, vagyis nem végleges számításokat is megismerhetett, ezek képezhetik a hivatkozott cikk tartalmát
– írta a sajtóosztály.
A BKK folyamatosan dolgozik a hálózatfejlesztési tervek részletein, árváltozásról szóló döntés nem született, az a Fővárosi Közgyűlés hatásköre – tették hozzá.
Fotó: MTI/Bruznák Noémi