Ebben az európai fővárosban a jövő évtől ingyenessé válik a tömegközlekedés
Ezzel a lépéssel Belgrád lesz az egyetlen olyan európai, félmillió lakosúnál nagyobb város, ahol teljesen ingyenes a tömegközlekedés.
Ezzel a lépéssel Belgrád lesz az egyetlen olyan európai, félmillió lakosúnál nagyobb város, ahol teljesen ingyenes a tömegközlekedés.
A BKK munkatársai profin jártak el, így mindenki biztonságosan kijutott.
Cél az utasok biztonságának növelése, a tömegközlekedési eszközök nagyobb rendben és tisztán tartása.
A migránsok kitoloncolása persze fel sem merül.
A gyorsított videó több mint 10 millió GPS-bejelentkezés adatain alapul.
„Köszi a menő tömegközlekedést, Tarlós-Szentkirályi!” – írta Facebook-posztjában.
A kerület fideszes képviselője válaszokat vár a DK-s László Imrétől.
Érdemes lesz majd kalkulálni a hosszabb kijutási idővel.
Karácsony Gergely nettó fideszes hergelésnek nevezte Vitézy tervét, aki szerint viszont a tömegközlekedés nem lehet hajléktalanszálló.
A főpolgármester-jelölt szerint egy felelős városvezetés nem tűrheti tovább a kialakult állapotokat.
Évtizedek óta nem látott reformokkal startol a március. De mit jelent az úgynevezett tarifaközösség, mit hoz az új tarifarendszer és a Budapest-bérlet a tömegközlekedésben? Ennek jártunk utána!
Ismét egy izgalmas Tik-Tok videóval jelentkezett a miniszterelnök.
„Ez kellett ahhoz, hogy a cégcsoport minden munkavállalója már januártól az emelt bérét kapja” – jelentette ki az építési és közlekedési miniszter.
„Budapesten járatritkítást vezettek be. És itt az ideje visszavonni” – írta a korábbi BKK-vezér.
A BKK a tények ellenére megpróbálja megmagyarázni, hogy mindössze észrevehetetlen menetrendi változásokról van szó.
„Deal! Várjuk a megállapodás aláírását!” – írta közösségi oldalán Hódmezővásárhely polgármestere.
Az, hogy most szétcincálja a budapesti tömegközlekedést, lehet, hogy dicséretet hoz a gazdájától, aki nyilván helikopteren jár.
Magyarországon selejt, Nyugat-Európában pótlóbusz.
Ha egy szolgáltatás a város lakóinak érdekében működik, értelemszerűen a város a legjobb gazdája a közérdek szempontjából.
„A budapesti tömegközlekedés egységes rendszere lényegében megszűnt december 31-én” – írta Vitézy Dávid.