Epekedve vártuk, most végre teljesülhet az álom: napokon belül utolérhetjük Ausztriát!

Igen, tényleg – már ha egy karintiai polgár derűs szívósságával villamosozunk el Rákospalota-Újpestre.

Igen, tényleg – már ha egy karintiai polgár derűs szívósságával villamosozunk el Rákospalota-Újpestre.
A Trianoni döntés századik évfordulójára emlékezve leállíttattam a közösségi közlekedést.
Karácsony Gergely főpolgármester részéről pedig még nagyobb erővel jöhet a kormány hibáztatása.
Az esti magyar-svéd meccs miatt is fennakadások várhatók.
„Ez nem sztrájk, hanem egy tulajdonosi döntés” – mondta a Partizánban.
Rengeteg késés és járattörlés volt a bődületes kábellopás miatt.
Teljesen felkészültek az újabb hosszú hétvégére.
Karbantartást végeznek a hármas metrón.
A tárcavezető szerint az egykori főpolgármester-jelölt „Magyarország legnagyobb látványterv és tanulmány megrendelője”.
Egy kisebb csoport cselekedetei miatt százezrek közlekedési rutinja vált lehetetlenné.
Két nagy vállalást már most teljesített a tízből.
Uniós csatlakozás óta Szlovákia és Magyarország között megszűnt a határ, az emberek nagy része eddig mégis szinte csak autóval tudta megoldani a két ország közötti utazást. Eddig.
A fővárosi Klímavédelmi, Közlekedési és Városfejlesztési Bizottság elé került dokumentumból az is kiderült, hogy átalakítanák az éjszakai tömegközlekedést, és több terv van a reptéri járatok meghosszabbítására is.
Karácsony Gergelyék megkeresésünkre nyilatkoztak a nyilvánosságra került tervekről.
Ugyanakkor a rendkívül alacsony kihasználtság miatt a hétvégi járatokat megszüntetik.
A BKK közölte a legfontosabb tudnivalókat.
Tízpontos vállalást tett Lázár János építési és közlekedési miniszter az állami közösségi közlekedés színvonalának javítása érdekében. Elhangzott többek között, hogy júniustól nagyobb késésnél visszatérítik a jegyárak felét, de a tárcavezető arra is ígéretet tett, 2026 nyaráig minden második mozdony korszerű lesz. Mutatjuk a részleteket!
Lázár János kerek perec leszögezte: el akarja érni, hogy a tömegközlekedés egy szolgáltatás legyen, és ne egy „állami, hatalmi struktúra”.
Párizs fenntartható városfejlesztési intézkedései alapján Budapest is reformokat vezethet be.
Ezzel a lépéssel Belgrád lesz az egyetlen olyan európai, félmillió lakosúnál nagyobb város, ahol teljesen ingyenes a tömegközlekedés.