De az áramtalanítással is milyen mókás lenne naponta bíbelődni.
Annyi eszük nincs, hogy meghagyjanak egy vágányt, amin haladhat a forgalom – háborognak mások, szintén nem érezve késztetést annak végiggondolására, hogy vajon hány járatot lenne képes egy óra alatt oda-vissza kiszolgálni egyetlen sínpár a Rákospalota és a Nyugati közötti, irányonként 12 perces szakaszon. De legalább a szűk keresztmetszet miatt könnyen borulhatna a menetrend, és lehetne jókat lézerjanizni.
A sor még hosszasan folytatható
(egymás mellett dühöng az, aki szerint pótlóbuszáradat fogja ellehetetleníteni a közlekedést, és az, aki sérelmezi, hogy a legtöbb vonatot pótlóbusz helyett kötöttpályás villamossal vagy metróval kell majd megközelíteni) – a lényeg, hogy még el se kezdődtek a munkálatok, még mindenki kedvére veheti igénybe a Nyugatiból például a 2012 és 2018 között átfogóan felújított és felfejlesztett esztergomi vasútvonalat (amely 2011-ben 2,1 millió utast szolgált ki, 2022-ben viszont már 5,8 milliót, kényelmes, részben emeletes kocsikkal, de a jót ugye milyen nehéz észrevenni),
de már most megy a sírás-rívás,