Állami pénzből dőzsölnek a törpepártok és a politikusaik
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/01/Sde0krrhJE-gnS3uYNM0cRYx2G5R7FXh1K93r341aV8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzEwM2FhOWRlYTRkZjRhMWRiNDM0ZTkzMmFiNzE4MTY3.jpg)
Az öt kis párt évente több mint kétmilliárd forintot kap az adófizetőktől anélkül, hogy bármit is tennének.
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/01/Sde0krrhJE-gnS3uYNM0cRYx2G5R7FXh1K93r341aV8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzEwM2FhOWRlYTRkZjRhMWRiNDM0ZTkzMmFiNzE4MTY3.jpg)
Az öt kis párt évente több mint kétmilliárd forintot kap az adófizetőktől anélkül, hogy bármit is tennének.
A német költségvetés összeomlása után máris jött az aranykérdés: mi van azokkal a külföldi technológiai vállalatokkal, amelyeknek a Scholz-kormány bőkezű támogatást ígért, ha gyárat építenek? A válasz nagyon súlyos következményekkel járhat.
Elon Musk azért rágott be, mert az Európai Bizottság nem indított a Tesla ellen vizsgálatot. Ez első hangzásra értelmetlennek tűnik, pedig nagyon is van benne logika. Brüsszel valójában nem a kínai autókra akar extravámokat kivetni, hanem kifejezetten a Teslákra. De miért?
Németország legnagyobb szakszervezete követeli az energiaigényes iparágak állami támogatását. A kormányon belül azonban nagy a civakodás. Jár-e, ami nem járhatna?