Brüsszel Petya orkánerejű hülyesége

Az alaputasítás nyilván az, hogy a választásokig mindenért az Orbán meg a kormány a hibás. Következésképpen azért is, ha ítéletidő tombol.

Az alaputasítás nyilván az, hogy a választásokig mindenért az Orbán meg a kormány a hibás. Következésképpen azért is, ha ítéletidő tombol.
Számolnunk azzal a lehetőséggel is, amely szerint ez egy gátlástalan, aljas, gyáva és idióta hazudozó.
Deák Dániel szerint a Tisza vezetője ismét tanúbizonyságát adta, hogy nem egy kormányzóképes szereplő, és nem alkalmas az ország vezetésére.
„Meteorológus akartam lenni. Csak hülye voltam a matematikához meg a fizikához” – vallotta be a Tisza Párt vezére.
A Kormányzati Tájékoztatási Központ azt kérte, mindenki bizalommal és megértéssel forduljon lakóhelyén a mentésben résztvevőkhöz.
A Tisza elnöke gúnyolódott a vihar miatt előállt reptéri problémán, de nem biztos, hogy jól tette - Kocsis Máté fideszes frakcióvezető rá is csapott Magyar meggondolatlannak tűnő posztjára.
Akkora összefogást fogsz előidézni a pihengető jobboldalon konzitól radikálisig, hogy nemcsak habiszti xanaxozás jön!
A Tisza online rajongói is azt érzik, hogy valami nagyon félrement.
Németh Balázs szerint a Tisza-vezér egyetlen dologhoz ért, a hergeléshez.
Lóga Máté, gazdaságfejlesztésért és iparért felelős államtitkárt is hozzátette, hogy a légiforgalom és a repülőtér irányítása fokozott biztonságot igényel.
Saját követői is kiakadtak a Tisza-vezérre.
Nem indít és nem fogad járatokat a Budapest Airport.
A kormány vasúti összeköttetést hoz létre a belváros és Ferihegy között, a kiszoruló teherforgalomnak pedig új repteret építtet.
Lesz vasúti összeköttetés a belváros és Ferihegy között, de új reptér építéséről is döntött a kabinet. Ez utóbbi az áruforgalmat veszi majd át a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtértől. Ezeket Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter árulta el keddi sajtótájékoztatóján.
Lázár János beszélt a beruházásról.
A repülőtér szóvivője, Nathalie Pierard azt közölte: az ellenőrzések eredménye számos aggályt tárt fel.
A Boeing legénységének és a denveri reptér dolgozóinak köszönhetően nem történt nagyobb tragédia.
Két frontos támadás volt.
A ferihegyi reptér nagyszabású fejlesztésével párhuzamosan 2025-ben megkezdődhet a gyorsvasút-beruházás is, amelynek köszönhetően a légi kikötő elérheti az évi 20 milliós utasforgalmat az évtized végére.