Budapestnek újra választania kell: egymilliárd forint és a 20 milliós barátkozópad sorsa a tét
Már a Fővárosi Önkormányzat új ciklusának első közgyűlésén is szóba került a közösségi költségvetés sikertelensége.
Már a Fővárosi Önkormányzat új ciklusának első közgyűlésén is szóba került a közösségi költségvetés sikertelensége.
Nem tartja sem biztonságosnak, sem pedig ésszerűnek a kerékpársávok mellé kihelyezett karókat.
A városvezetésnek végül cselekednie kellett a balesetek megelőzése érdekében.
„Hát igazából mind a kettőjükre veszélyes, biciklisre, autósra egyaránt. Úgyhogy ez nem igazán volt jó ötlet” – árulta el az egyik hozzászóló.
„Támogatom a kerékpáros infrastruktúra fejlesztését továbbra is – de ezt miért így és ilyenkor, egy hétköznap közepén kell csinálni?” – fogalmazott Vitézy Dávid.
Egy felvétel tanulsága szerint nem bírt vele a Karácsony vezette főváros.
Úgy néz ki, hogy a Fővárosi Önkormányzat még több „védett kerékpáros útvonalban” gondolkodik.
Kipróbáltuk a Főváros legújabb ötletét, az úgynevezett pollerekkel védett biciklisávot.
Közlekedési szakértők is javasolták, hogy hatalmas feszültséget fog okozni.
Az Origo szerint „a teljesen kihasználatlan biciklisávok és az autósok elől lezárt Lánchíd” okozza a torlódásokat.
A képen látható 100E majdnem 50 perc alatt ért be a korábbi 30-35 perces menetidők helyett.
A főpolgármester kabinetfőnöke szerint más nagyvárosokban már megoldották a problémát.
Átgondolatlanul kialakított kerékpársávok, dugódíj, a pesti alsó rakpart egy szakaszának tervezett lezárása.