A tegnapi posztom kapcsán számos észrevétel jött, igyekeztem a kommentekben mindenre reagálni. Nyilván lehet érvelni, hogy ott a metró, de a 100E a semmiből óriási utasforgalmat épített fel, sok milliárd forint bevételt termel a BKK-nak és nem más járatoktól, hanem a taxiktól szerzett utasokat. 50 db taxi helyett jár egy darab csuklós busz - ez pontosan az a módváltás, ami a város stratégiai céljaiban szerepel. És ezt a buszsáv tette lehetővé.
Egy hibára is felhívták a figyelmem, ezt most pontosítanám: a 100E a legsűrűbb időszakokban már nem is 7-8 percenként jár, ahogy írtam, a nagy utasforgalom miatt számos időszakban 6 perces követésre sűrítette a BKK. Ez azt jelenti, hogy ilyenkor a 100E sűrűbben jár, mint a szomszédos Baross utcában a 9-es busz vagy nagyobb kapacitást visz, mint a buszsávok akár a Podmaniczky utcában, a Jagelló úton vagy épp a Keleti Károly utcában.
Ahogy írtam is: vannak lehetséges megoldások arra, hogy a kerékpáros közlekedés biztonságos lehetősége megmaradjon, de a buszsáv megszüntetése rossz döntés volt az Üllői úton.”