A kerékpáros közlekedés infrastrukturális fejlesztése nem mehet a közösségi közlekedés rovására

2023. augusztus 22. 18:02

Most pedig itt ez történt. Nem szégyen korrigálni.

2023. augusztus 22. 18:02
null
Vitézy Dávid
Vitézy Dávid
Facebook

„Ideális esetben a reptérről közvetlen vonatokkal lehetne bejutni Budapestre, sokat dolgoztunk ezen, a tervek kész vannak, de ha a reptér tulajdonosaival meg is oldódának a viták és hirtelen uniós pénzek is érkeznének, akkor is legalább 6 év, mire ez megépülhet. Tehát a buszos kijutás továbbra is realitás marad még jó sok évig. A közvetlen belvárosi busz bevált, a Kőbánya-Kispesten való átszállás helyett utasok nagy tömegei választják a jóval drágább jegyár ellenére is.

Ráadásul, ahogy a képeken is látszik, bár az Üllői utat leghosszabban a 100E használja, a dugó a 9-es buszt, a 15-ös buszt és a 83-as trolit, illetve ha a Kálvin térig visszatorlódik, a kiskörúti 47-es és 49-es villamosokat is lassítja.

2013 körül a BKK az irányításommal hozta létre a kiskörúti vagy az Andrássy úti kerékpársávokat vagy épp a Csepelről a belvárosba vezető kerékpárutat, ekkor indítottuk el a Bubit vagy a későbbi Bartók Béla úti kerékpársáv előkészítését is. Talán nem szorul külön magyarázatra: ahogy eddig is, most is támogatom a kerékpározás népszerűítését és infrastrukturális fejlesztését Budapesten. Ugyanakkor, a kerékpáros közlekedés infrastrukturális fejlesztése nem mehet a közösségi közlekedés rovására. Most pedig itt ez történt. Nem szégyen korrigálni, szerintem az Üllői úton ez szükséges, erre többféle megoldás is lehetséges, a közös busz- és kerékpársávvá alakítás vagy a teljes sávkiosztás újragondolása és külön busz- és kerékpársáv kialakítása a forgalmi sávok átrendezésével.”

Nyitókép: Facebook

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 9 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Akitlosz
2023. augusztus 23. 02:09
A közösségi közlekedés nem mehet a közlekedés rovására. Nem szégyen korrigálni.
Lami
2023. augusztus 23. 01:51
nap mint nap láttom vagy is nem láttom, azt a sok biciklist az üllöi úton.kikanyarodni is alig lehet. a szemetesek is ott anyáznak reggelente. lassan lomtalanitás lesz mind a két kerületben, na akkor mi lesz ott?
connorj
2023. augusztus 23. 00:07
Kerékpárutas megoldások Miamiban: https://m.youtube.com/watch?v=5xSxqxabRBI&t=19s&pp=ygUnQWx5IHRheSBpbiBzbG93IG1vdGlvbiBtaWFtaSBibGFjayB0YXBl
Abiondi
2023. augusztus 22. 22:32
"Ugyanakkor, a kerékpáros közlekedés infrastrukturális fejlesztése nem mehet a közösségi közlekedés rovására." Na, itt van a kutya elásva (kár, hogy nem GeLgő!)! Sárga, festett biciklisávok, gelikarók, átvariált sebességi határok. Midezek naponta max párszáz kerékpáros miatt (nem ideértve a bringás futárokat) élhetetlenné téve nem csak a közösségi közlekedést, nagyobb környezeti terhelést rakva Budapestre! Köszi GeLgő, hogy rohadnál meg!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!