„A lap előfizetőinek »nagyon egyértelmű« kérésére három év után felhagy a gendercsillag használatával a berlini Tagesspiegel.” „A németek háromnegyede egyetért a bajor kormány azon tervével, hogy az iskolákban és a közigazgatásban megtiltják a gendernyelv használatát.
A javaslat támogatottsága még a leginkább genderezésbarát korosztályban, a 30 év alattiak körében is közel kétharmados; a nők és a férfiak nagyjából azonos arányban pártolják az intézkedést.”
„A tanév kezdete óta hibának számít a gendercsillag használata Szász-Anhalt tartomány iskoláiban.” „A hesseni koalíciós tárgyalások során a CDU és az SPD nemcsak abban állapodott meg, hogy a migránsok a jövőben készpénz helyett egy földrajzilag behatárolható helyen felhasználható bevásárlókártyára kapják a segélyt, hanem abban is, hogy előírják a közintézmények (így az iskolák, a közmédia és az egyetemek) számára a gendercsillagok és a hasonló gendernyelvi formák mellőzését.”
Ez csupán néhány hír az utóbbi napokból-hetekből –
márpedig ha felfigyelünk arra, amikor egy német tövig nyomja a gázpedált valamely rögeszme zsákutcájában, és ha hüledezve nézzük a német klímaaktivistát, aki (30 ezer forintos Adidas pulcsi, három piercing) azért fújja le narancssárga színnel a közkarácsonyfát, mert nem érti, „hogy vagyunk képesek karácsonyi ajándékokat adni a gyerekeknek, miközben tudjuk, hogy jövőjük katasztrófák sorozatából fog állni?!?”, és mert így szeretné minél többekhez eljuttatni lenyűgözően végletes kérdését, miszerint „Mi fontosabb számunkra: egy zavartalan advent, a hagyományokhoz való ragaszkodás úgy, hogy az tönkreteszi gyerekeink jövőjét, vagy egy biztos és élhető jövő?” (A szégyentelen Irénke néni rorátéra járással gyilkolássza a sarkvidéki állatvilágot! Ha a hittanosok nem a pásztorjáték szövegét memorizálnák, hanem kis kezüket az autópályához betonozva sikoltoznának, máris beljebb lennénk eggyel); szóval ha az efféle bizarr történésekre felfigyelünk, akkor vegyük észre azt is,