Dacára mindennek a Legfelső Bíróság még egy 19. század végén meghozott precedens értékű ítéletet ledöntve fogalmazott úgy, hogy a tagállamiság elismerése nem érvényteleníti a szövetségi kormányzat és az őslakos indiánok között korábban létrehozott szerződéseket. A szerződésben garantált vadászati jogok érvényességének megkérdőjelezéséhez ugyanis a Kongresszus ilyen jellegű szándéka szükséges. Ugyanakkor sem magában a szerződéses szövegben, sem pedig Wyoming államiságának kongresszusi elismerő nyilatkozatában nincsen arra utaló bizonyíték, hogy a szövetségi törvényhozás korlátozni kívánta volna a szerződésben biztosított vadászati jogot. Ennek alapján pedig a Legfelső Bíróság – megváltoztatva a korábban eljáró bíróságok döntését – úgy ítélte meg, hogy az 1868-as szerződés mind a napig érvényben van, és biztosítja az őslakosok életfeltételeinek megóvásához fontos vadászati jogot. Emellett a testület tévesnek ítélte az alsóbb fokú bíróságok azon érvelését is, amely szerint a Bighorn National Forest „elfoglalt” terület lenne. E körben a többségi véleményt jegyző bírák arra mutattak rá, hogy a szerződés szavait és kifejezéseit annak fényében kell értelmezni, ahogyan azt a Crow törzs a szerződés megkötésekor értette. Eszerint pedig az „el nem foglalt” kifejezés alatt annak idején azt értették, hogy ott „nem tartózkodnak, vagy nem népesítik be a nem indián származású lakosok”. A bírák következtetése szerint önmagában a szövetségi kormányzat ellenőrzésének és igazgatásának megszűnésétől és a tagállami joghatóság kiterjesztésétől még nem válik a Bighorn National Forest lakott vagy benépesült területté. Mindazonáltal azt a többségi vélemény is elismeri, hogy a vadászati jog nem korlátlan abban az értelemben, hogy a szóban forgó terület bizonyos részei „elfoglaltnak” minősülhetnek, illetve Wyoming államnak joga van a diszkriminációtilalom elvének megőrzése mellett a természeti értékek védelme érdekében bizonyos vadászati korlátozásokat bevezetni.
Az ügy érdekességéhez hozzátartozik, hogy bár a döntés szoros, 5:4-es arányban született meg, ezúttal a többséget a négy progresszív felfogású bíró alkotta, akikhez Neil Gorsurch, Donald Trump elnök által jelölt egyik bíró csatlakozott. A különvéleményt Samuel Alito bíró jegyezte, akihez a konzervatív felfogású bírák, köztük pedig John G. Roberts legfőbb bíró is csatlakozott. Érvelésük szerint a korábbi precedensek alapján a szóban forgó terület „elfoglaltnak” minősül, amiből fakadóan Clayvin Herrera-nak nem lett volna joga vitatni a vadászati jog kérdését.