Von der Leyen mesterkedéséből győztesen került ki Magyarország: csak Nyugat-Európát sikerült lábon lőnie

Nagyon nem hiányoztak az amerikai vámok.

Nagyon nem hiányoztak az amerikai vámok.
A miniszterelnök politikai igazgatója kijelentette, hogy a konnektivitás elmélete működik, Magyarország pedig stabil, jó a munkaerő, ezért is érdemes velünk együttműködni.
Lenyomják a berlini gyárat is.
Bejött a kormány terve. Nem kicsit, nagyon.
Hosszú távú stratégiai partnerségről van szó.
A szakértők már hónapokkal ezelőtt figyelmeztettek.
A kaposvári közösségi közlekedés ezzel nemcsak fenntarthatóbbá, hanem korszerűbbé is válik.
A többi lap sem jobb, egyedül a 24.hu emlékeztet egy újságra. Nekem mindegy, csak mondom.
Európai országokkal kellett komoly küzdelmet vívni.
„Hatalmas lehetőséghez jutott hazánk” – mutatott rá a közgazdász.
Kína vezető autógyártója 7 ezer 231 új akkumulátoros elektromos járművet regisztrált áprilisban, ez 169 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest.
Nem a bérszínvonal, hanem a fejlett infrastruktúra miatt vonzó hazánk a nagy nemzetközi befektetőknek.
Egy már meglévő irodaházban lesz a kontinentális bázis.
Jól indult a péntek reggel a devizapiacokon.
A csütörtök esti órákra a forint tovább erősödött.
A jövő autóit Magyarországon gyártják.
A magyarországi üzem mintegy 4,5 milliárd dollárból valósul meg, és évi mintegy 200 ezer járművet fog gyártani 2025 végétől, a teljes termelést 350 ezer darabra tervezik.
Az újítás forradalmi változást hozhat az elektromos járművek töltési idejében.
Más is a BYD útját követi.
A Teslát beelőző autógyártó szélsebesen terjeszkedik.