
Ötcsillagos értékelést ért el a Magyarországon összeszerelt autó a passzív biztonsági és vezetőasszisztensi teszten.
Egyre alaposabb a gyanú, hogy hangulatkeltés zajlik a magyarországi kínai tulajdonú beruházások körül, nem igaz, amit a külföldi lapok és a magyar ellenzék állítanak.
A kínai márka hazai importőrének bejelentése szerint, 2025 negyedik negyedévében több új helyen nyílnak meg autószalonjaik.
A jellemzően a brüsszeli döntéshozókat támogató anyagokat készítő Bruegel Intézet július közepén átfogó elemzést készített a kínai és az európai járműipar friss trendjeiről.
Nagyon nem hiányoztak az amerikai vámok.
A miniszterelnök politikai igazgatója kijelentette, hogy a konnektivitás elmélete működik, Magyarország pedig stabil, jó a munkaerő, ezért is érdemes velünk együttműködni.
Lenyomják a berlini gyárat is.
Bejött a kormány terve. Nem kicsit, nagyon.
Hosszú távú stratégiai partnerségről van szó.
A szakértők már hónapokkal ezelőtt figyelmeztettek.
A kaposvári közösségi közlekedés ezzel nemcsak fenntarthatóbbá, hanem korszerűbbé is válik.
A többi lap sem jobb, egyedül a 24.hu emlékeztet egy újságra. Nekem mindegy, csak mondom.
Európai országokkal kellett komoly küzdelmet vívni.
„Hatalmas lehetőséghez jutott hazánk” – mutatott rá a közgazdász.
Kína vezető autógyártója 7 ezer 231 új akkumulátoros elektromos járművet regisztrált áprilisban, ez 169 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest.
Nem a bérszínvonal, hanem a fejlett infrastruktúra miatt vonzó hazánk a nagy nemzetközi befektetőknek.
Egy már meglévő irodaházban lesz a kontinentális bázis.
Jól indult a péntek reggel a devizapiacokon.
A csütörtök esti órákra a forint tovább erősödött.