„Szó sincs csúszásról” – rácáfolt a rémhírekre a szegedi BYD menedzsere

Az eredeti tervek szerint, 2025 végén megkezdődhet a Dolphin Surf modellek gyártása.


Az eredeti tervek szerint, 2025 végén megkezdődhet a Dolphin Surf modellek gyártása.



Ötcsillagos értékelést ért el a Magyarországon összeszerelt autó a passzív biztonsági és vezetőasszisztensi teszten.


Egyre alaposabb a gyanú, hogy hangulatkeltés zajlik a magyarországi kínai tulajdonú beruházások körül, nem igaz, amit a külföldi lapok és a magyar ellenzék állítanak.


A kínai márka hazai importőrének bejelentése szerint, 2025 negyedik negyedévében több új helyen nyílnak meg autószalonjaik.


A jellemzően a brüsszeli döntéshozókat támogató anyagokat készítő Bruegel Intézet július közepén átfogó elemzést készített a kínai és az európai járműipar friss trendjeiről.


Nagyon nem hiányoztak az amerikai vámok.


A miniszterelnök politikai igazgatója kijelentette, hogy a konnektivitás elmélete működik, Magyarország pedig stabil, jó a munkaerő, ezért is érdemes velünk együttműködni.


Lenyomják a berlini gyárat is.


Bejött a kormány terve. Nem kicsit, nagyon.


Hosszú távú stratégiai partnerségről van szó.


A szakértők már hónapokkal ezelőtt figyelmeztettek.


A kaposvári közösségi közlekedés ezzel nemcsak fenntarthatóbbá, hanem korszerűbbé is válik.


A többi lap sem jobb, egyedül a 24.hu emlékeztet egy újságra. Nekem mindegy, csak mondom.


Európai országokkal kellett komoly küzdelmet vívni.


„Hatalmas lehetőséghez jutott hazánk” – mutatott rá a közgazdász.


Kína vezető autógyártója 7 ezer 231 új akkumulátoros elektromos járművet regisztrált áprilisban, ez 169 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest.


Nem a bérszínvonal, hanem a fejlett infrastruktúra miatt vonzó hazánk a nagy nemzetközi befektetőknek.


Egy már meglévő irodaházban lesz a kontinentális bázis.


Jól indult a péntek reggel a devizapiacokon.
