Szinte hihetetlen, de igaz: a BYD kínai megagyára nagyobb lesz, mint San Francisco városa (VIDEÓ)

A Teslát beelőző autógyártó szélsebesen terjeszkedik.

A Teslát beelőző autógyártó szélsebesen terjeszkedik.
Még a Tesla is behódolt a kínai vállalatnak.
Az Európai Bizottság immár nem elégszik meg azzal, hogy büntetővámot vet ki a kínai importelektromosokra. Vizsgálatot indít a BYD szegedi beruházása ellen – amiről egyedül Magyarországnak felejtett el szólni.
A beruházás megjelent az Európai Bizottság radarján.
Régóta vágynak erre a beruházásra.
Szeged polgármestere szerint nincs annál rosszabb, amikor „3 éves bölcsészdiplomával rendelkezők” védik a környezetet.
A nagyberuházások, így a CATL, a BMW és a BYD fokozatos felfutása a második fél évtől élénkítheti a foglalkoztatást és csökkentheti a munkanélküliséget.
Innen már csak az a kérdés, mekkorát nőhetnek a fizetések.
Európa kapujává vált, és az is egyértelmű, hogy ezt kinek köszönheti.
Már nem is hangzik olyan rosszul a pekingi szövetség.
Peking felszólította a hazai autóipar képviselőit, hogy fektessenek be többet azokban az uniós országokban, amelyek a vámok ellen szavaztak.
A nemzetgazdasági miniszter a legnagyobb gyártók képviselőivel egyeztetett.
A nagy hazai autógyártók helyett egy kínai cég logója virít a reklámtáblákon.
Egy kínai madártól rettegnek az Európai Unióban és az Egyesült Államokban is. A BYD Seagull már 20 ezer euró/dollár alatt kapható lesz, ezzel pedig a vállalat valóra válthatja álmát, a villámgyors piactarolást.
A Szeged mellett épülő BYD-gyár lesz a kínai gigász legfontosabb helyőrsége abban a küzdelemben, amelynek a végkimenetele eldönti, ki lesz Európában a legnagyobb gyártó.
A külügyminiszter szerint a jövő az elektromos autózásé.
Az olaszok attól tartanak, hogy egy újabb kínai gigavállalat választja Magyarországot a nyugat-európai opciók helyett.