Itt van ugyanis Lucy (Dakota Johnson), aki egy randiközvetítő cégnél dolgozik: felveszi az ügyfelek adatait, majd keres valakit az adatbázisban, aki passzol a feltételeikhez – és akinek ők is megfelelnek. Egy nap megismerkedik Harryvel (Pedro Pascal), a férfi Lucy számításai szerint a tökéletes választás: 185 centi feletti, dúsgazdag, viszonylag fiatal. Harry udvarlásának hatására Lucy hamar meggyőzi magát, hogy ő lesz a befutó – nem is csoda, hiszen egy 12 millió dolláros otthon tulajdonosa. Csakhogy felbukkan John (Chris Evans), Lucy egykori szerelme, aki több állásban gürcöl, lakótársakkal osztozik a lakásán és a statisztikai „értéke” Lucy szemében szinte a nullához konvergál… – mégis érez iránta valamit.
A Többesélyes szerelem ennek ellenére nem romantikus vígjáték. Akad benne egy kevés humor, de inkább belső vívódásokról és minimalista románcról szól, mint harsány nevetésről. És itt csúszik el végleg: Song annyira igyekszik árnyalni a karaktereket és kiforgatni az alaphelyzetet (szerelem kontra aranyásás), hogy a végére rájövünk: nincs valódi kémia a szereplők között, nem tudunk drukkolni a főhősnek, a döntéseit pedig nem a történet belső logikája vezérli, hanem a „két férfi közt őrlődő nő” történetek legelcsépeltebb kliséi.
Ez pedig a rendező előélete miatt különösen csalódás.
Az Előző életekben ugyanis Song finoman és szépen mutatta meg, mire képes a valódi szerelem, hogyan ível át időn és távolságon. Itt viszont messziről látszik, mi lesz a vége – hiába próbálja a film hosszasan győzködni a nézőt, hogy majd máshogy alakul.
A Többesélyes szerelem lehetett volna egy izgalmas, a jelen társadalmára reflektáló, okos film – sőt, az Előző életek után pontosan ezt vártuk. Ehelyett egy kliséhalmazt kapunk. Igaz, beszélgetésindítónak még így is jó: mi fontosabb – a szerelem vagy a pénz?