Kirepült a levegőben a repülőgép egyik ablaka, vérfagyasztó kényszerleszállást kellett végrehajtani (VIDEÓ)
Több tárgy, köztük jó pár telefon is szó szerint kiszívódott a repülőgépből.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója szerint túl jó kapcsolat alakult ki a légiiparban a gyártók és a szabályozók között, ennek következménye a Boeing és az Airbus botránya.
A légiközlekedési ágazatnak javítania kell a minőség-ellenőrzési folyamatokon, hogy a légitársaságok nagyobb biztonságban folytathassák tevékenységüket – jelentette ki Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a Bloombergnek. A magyar hátterű fapados első embere azt várja az Airbustól, a Boeingtől és a hajtóműgyártóktól, hogy nagyobb kapacitást fordítsanak a belső minőség-ellenőrzésre.
Túl sokáig éltek a felügyelő szervek és a gyártók meghitt kapcsolatban. Mintha összeházasodtak volna
– mutatott rá Váradi József, aki részben annak kapcsán beszélt a minőségbeli problémákról, hogy a napokban a levegőben repült ki az egyik Boeing-gép ablaka.
Ezt is ajánljuk a témában
Több tárgy, köztük jó pár telefon is szó szerint kiszívódott a repülőgépből.
A Boeing gondja nem érinti a Wizz Airt, hiszen Airbus-flottával rendelkezik, ám a káoszból így sem maradt ki a fapados, az A321neo típus hajtóműveit soron kívül kell átnézniük a szakembereknek anyaghiba miatt, így egyszerre a flottája negyedét, 45-50 gépet kell a földön tartania.
A biztonság szempontjából nem aggódom, a cég működése kapcsán viszont aggasztó a helyzet
– jelentette ki Váradi József.
***
A cikket Közép-Európa szakértője, médiafigyelője és piackutatója, a CEPER szemlézte a mandiner.hu számára.
Nyitókép: AFP/Nicolas Economou