A legtöbb fontos dolognak (rák elleni küzdelem, óceánok, béke) van világnapja, ahol az adott dátumon a jeles célért lehet küzdeni és/vagy megemlékezni. Az LMBTQ-lobbinak már egy egész hónap jutott, júniusban minden a Pride-ról szól. Ilyenkor az összes nyugati világcég megpróbálja bebizonyítani, ők a legbe- és elfogadóbbak. Elég csak felmenni a LinkedIn-re, ahol speciális, szivárványos logóra cserélte emblémáját a legtöbb vállalat.
A ruhamárkák sem kivételek, ilyenkor mindig jönnek speciális darabok. Így tett például az Adidas is, amelyik szivárványos női fürdőruhát reklámoz egy olyan emberrel, akinek
szőrös a mellkasa, és a nemi szervénél „dudorodik valami”.
Természetesen nem maradt el a Calvin Klein sem, amelyik legújabb melltartóit mutatta be a potenciális vásárlóknak. A kampányhoz pedig nem akármilyen modellt választottak, hanem Bappie Kortramet, hollandiai transz influencert. Arról egyelőre nem érkezett információ, volt-e olyan, aki csak emiatt vásárolt a darabból. A reklám különlegessége, hogy egy szőrös mellkasú, szakállas férfi hirdette, milyen jó a márka melltartója.