Válság és kiút: a magyar baloldal a 2024-es választások után
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/06/Y0t9z0u4vSFQh_Lhj68fiXcxUI9HZDia_o6QkY_En3I/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzVjNTcyMzQxYWIzYzQzODdiY2MyN2IyNDQ3MTE4MWNm.jpg)
Ezeket mondják a legjobb időknek, de még lehetnek a legrosszabb idők.
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/06/Y0t9z0u4vSFQh_Lhj68fiXcxUI9HZDia_o6QkY_En3I/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzVjNTcyMzQxYWIzYzQzODdiY2MyN2IyNDQ3MTE4MWNm.jpg)
„Ki tudja, hol áll meg s kit hogyan talál meg?” – szabadesésbe kezdtek a Bud Lightot gyártó cég részvényei.
Ötmilliárd dollárral csökkenhetett a Bud Lightot gyártó cég értéke az elhibázott kampánya miatt – számolt be a Világgazdaság.
Egy transznemű tiktokkert középpontba állító kampány után visszaestek az eladások és
Ahogy arról a Mandiner is beszámolt: a Dylan Mulvaney transznemű TikTok-hírességgel készült kampány kontraproduktívan sült el, mert a söreladások óriási mértékben kezdtek zuhanni, ahogyan a vállalat részvényének árfolyama is erősen ingadozik.
A cikkből kiderült, hogy a reklám okozta krízist csak néhány hét után ismerte fel a Bud Lightot gyártó Anheuser-Busch óriásvállalat és nekiálltak azonnal a kárelhárításnak, azonban ez már későinek bizonyult, ugyanis szabadesésbe kezdtek a cég részvényei. A reklámot megálmodókat szabadságra küldték, majd kirúgták a külsős marketingtanácsadóikat és április végén új kampányt indítottak, amelyben már csupán egyszerű amerikai fiatalok kortyolgatják békésen a sört.
***
Nyitókép: Mandiner-acrhív