„Sokat akart a szarka, de nem bírta a farka” – az elemző szerint nem jött össze Magyar Péternek a kötcsei provokáció

Hiába a nagy reklám, az üzengetés, a Tisza Párt lépése kontraproduktívnak bizonyult – hívta fel a figyelmet Deák Dániel.


Hiába a nagy reklám, az üzengetés, a Tisza Párt lépése kontraproduktívnak bizonyult – hívta fel a figyelmet Deák Dániel.



Az embereket viszont úgy tűnik nem érdekli a baloldali cirkusz, a cég részvényeinek árfolyama megugrott.


Egy jelentős „reklámhazugságra” derült fény.


Néha szeretek meglepetést okozni, így mostani írásomban egyetlen mondatot sem fogok a Videotonról, a futballról, a fehérvári stadionról mondani.


Fontos ügyre hívja fel a figyelmet a liverpooli középpályás.


Úgy tűnik, egy félreértés adta az okot ahhoz a pletykához, mely szerint a holland áruházlánc hazai üzleteiben a továbbiakban nem kapható a jellegzetes szivárványos táska.


Volt szex, gyilkosság, aztán bemondták, hogy 12 éven aluliaknak nem ajánlott, mert jött a reklám.


Azonban mintha elfelejtené, hogy a rezsim megdöntéséhez nem elég megborotválkozni, de választásokat is kellene nyerni a jelen rendszer szerint.


A saját adatvédelmi szabályaikat is képesek megsérteni Brüsszelben.


Nem mindennapi látvány.

A Magyar Reklámszövetség adatai szerint 2023-ban a digitális médiatorta, azaz a digitális reklámokra költött összeg, mintegy 190 milliárd forint volt


Nincs ember, akinek az arcába ne tolakodott volna a kínai Temu valamelyik hirdetése. Nem véletlenül: a vállalat csak a Metán 2 milliárd dollárt költött hirdetésekre 2023-ban. Ez pedig még nem minden.


Az elmúlt időszakban több ismert márka is felfüggesztette hirdetéseit az X platformon.


Kedden többen is kaptak üzenetet arról, hogy havi előfizetési díj fejében reklámmentesen használhatják a Facebookot.


Egész kreatív válaszvideókkal trollkodták meg a reklámot az internetezők.



