Hozzátette, azok nagy része sem örül ezeknek a reklámoknak, akik amúgy támogatják az LMBTQ-jogokat. Egy másik hozzászóló csak annyit írt:
„Nehezen fog menni a szoptatás.”
Bár azt hihetnénk, felértünk a csúcsra, még messze vagyunk: két éve az IKEA svéd lapraszerelt bútorgyártó volt az, amelyik LMBTQ-ülőgarnitúrákat dobott piacra. Tavaly pedig a Cseh Államvasutak tett közzé egy reklámszpotot, amiben a budapesti járatait népszerűsíti, igencsak LMBTQ-módon.
De nincs megállás: az Egyesült Államokban például pont a napokban hirdettek LMBTQ-vészhelyzetet. A Human Rights Campaign „szükségállapotot” hirdetett az „LMBTQ+ amerikaiak” számára, azzal érvelve, hogy az egyre ellenségesebbé váló jogszabályi környezet veszélybe sodorta a közösséghez tartozók életét. Mindeközben Joe Biden több ezer LMBTQ-személyt hívott meg a Fehér Házba, hogy velük ünnepelje meg a Pride hónapot. Természetesen az amerikai elnök rezidenciája szivárványszínbe borult közben.