Az első próbám sikertelen volt, hiszen nem vettek fel a győri főiskolára. Később azonban ezt úgy fogtam fel, hogy a sors akarta így. 2012-ben, két évvel az érettségi után mentem el meghallgatásra Gulyás Dénes világhírű, Kossuth-díjas operaénekeshez. Ő Keönch Boldizsár kiváló tenoristához irányított – aki sajnos már nincs közöttünk –, aki Réti József, a kora egyik legnagyobb tenoristájának növendéke volt. Keönch Boldizsár lett az első mesterem, akitől rengeteget tanulhattam. 2013-ban sikeres felvételt nyertem a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem klasszikus ének szakára, ahol egy évig Johannes von Duisburg basszbariton lett a tanárom. Egy évvel később Kertesi Ingrid nemzetközi hírű Liszt Ferenc-díjas operaénekesnő, érdemes és kiváló művész lett a mesterem. A mai napig megfogadom a tanácsait és minden felkérésem után konzultálok vele, szakmai segítséget kérek tőle. A Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemen 2017-ben szereztem BA és 2019-ben az MA diplomámat.
Milyen környezetben nőtt fel gyermekként?
Mondhatnám egyszerűen azt, hogy szerető családban és közösségben. Egy nyolcgyermekes család ötödik gyermekeként születtem Ajkán. Voltak nehéz helyzetek, nélkülözés, de a családunk mindig összetartott. Mindig felnéztem nagyobb testvéreimre, akik igyekeztek jó példával járni előttünk. Most mondhatom, mindegyik testvéremre büszke vagyok. Mindenkinek van szakmája, egy vagy több is, és megtalálták a helyüket. Szüleim hatása és motivációja nem elhanyagolgató. Édesanyám gyári munkás volt, édesapám pedig közel harminc évig bányászként dolgozott Padragkúton, majd a nyugdíjazása után fizikai munkából élt. Mindketten jó példák a kitartásra, küzdelemre. Ma már mindketten nyugdíjasok, és
most mi vigyázunk rájuk úgy, ahogy ők tették ezt gyermekkorunkban.
Voltak példaképek, mentorok, akiket az évek során követni tudott?