Pávkovics Bálint szerint a különbséget az jelentette, hogy „a Fidesz-KDNP programot kínált, a Változást Akarók Nemzedéke pedig a változást emlegette sablonos mondatokkal. Úgy vélem, a két kampánystratégia közül a miénk áll közelebb egy ilyen lélekszámú településhez. Mohács nem Budapest: össze lehet állni civil egyesület néven, de ahogy mondani szoktuk, Mohács közösségét tekintve egy nagy falu, mindenki ismer mindenkit, mindenki tudja ki, kihez tartozik.”
Az agresszív kampányban az elhunyt polgármester családját is gyalázták
A kampányfőnöknek Csorbai Ferenc és a VAN kampányáról is megvan a véleménye: „Idehozott politológus, figyelemfelkeltő clickbait online hírfelületek, kamu profilok hada, erőszakos szórólapozás, irányított kommentek: ezekkel a trükkökkel itt nehezebb meggyőzni a választópolgárokat, az ellenzék pedig jelentősen ezekre épített. A cukiságkampányból agresszív lejáratókampányra tértek át a finisben: példaként említeném, hogy mohácsiakat zaklattak automata hívásokkal, ahol provokatív kérdéseket álcáztak felmérésnek nemlétező szervezet nevében, vagy éppen clickbait oldalakkal írattak cikkeket alaptalan vádakkal, sőt, az elhunyt polgármestert és családját is gyalázni kezdték. Szerencsére a mohácsiak többsége átlátott a rostán és a fejlődést választotta” – összegezte a kampány tapasztalatait Pávkovics Bálint.
Betörtek a Polgármesteri Hivatalba a választás éjszakáján
Elmondta továbbá, hogy „a jövő tervei már a polgármester asztalán vannak, október közepén alakuló ülésre kerül sor, utána a testületi üléseken a közvélemény is megismerheti a tervezett fejlesztések ütemtervét. Fontosnak tartjuk, hogy a kommunikációs felületeket bővítsük és azokon kikérjük a lakosok véleményét, erre külön Facebook-csoportot hoztunk létre.” Az ellenzéki mozgalommal jövőjével kapcsolatban hangsúlyozta: „Úgy gondoljuk, az ellenzéki álcivilek továbbra is hangulatot próbálnak majd kelteni. Mi sem bizonyítja jobban, minthogy a választás éjszakáján ismeretlenek hatoltak be a Polgármesteri Hivatalba és iratokat vittek el.