Dubai csoki: beütött, amitől az édesszájúak tartottak – lépett a Lidl!
Veszélyben az idei karácsonyi szezon slágertermékére.
A magyar boroknak és a magyar borászoknak szeretnénk több lehetőséget biztosítani, ami azt jelenti, hogy a magyar borok felé billen el a borkínálat. Interjú.
„A néhány éve bevezetett francia boroknak valóságos rajongótábora alakult ki bizonyos fogyasztói körökben – beleértve számos borbloggert –, de egy ideje elapadt az utánpótlás. Mi történt?
Egyrészt a magyar boroknak és a magyar borászoknak szeretnénk több lehetőséget biztosítani, ami azt jelenti, hogy a magyar borok felé billen el a borkínálat. Azt gondoljuk, hogy az általános borkultúra, ami alatt kulturált és mérsékletes borfogyasztást értünk, a mindennapok fontos részét képezi. Ez a magyar borokon keresztül fejleszthető igazán. Ennek értelmében újragondoltuk az eddigi kínálatot, és egy a korábbinál jelentősen szélesebb és színesebb magyar borkínálatot biztosítunk vásárlóink számára.
Ezzel párhuzamosan azt tapasztaltuk, hogy a nem borszakértő vásárlók nehezen ismerik ki magukat a külföldi borok világában, ezért úgy döntöttünk, hogy egy sokrétű edukációs stratégia segítségével megpróbáljuk közelebb hozni a vásárlókhoz a magyar borok mellett a külföldieket is. Ennek értelmében jelenleg csökkentettük a folyamatosan elérhető külföldi borok számát a magyar borok javára. Bízunk benne, hogy az edukáció hosszú távon segíteni fogja a nem borszakértő vásárlókat abban is, hogy könnyebben és bátrabban nyúljanak majd a külföldi borospalackok után is, és ezáltal ismét egy szélesebb nemzetközi kínálattal állhatunk vásárlóink rendelkezésére.”