Mindennek eredményeként nem tekintjük a nemi alapon létrehozott öltözőket, mosdókat diszkriminatívnak, és a jog explicite magáévá tette a józan ész ezen megfontolásait, egyben a faji alapú diszkriminációt joggal tette törvénytelenné. (…)
Az, hogy csak nők lehetnek terhesek, az nem játszik szerepet azon, lelkiismeretes orvosok és nővérek döntésében, akik elutasítják a még meg nem született magzatok megölését. Az LMBT-aktivisták azon álláspontja, hogy a férfiak is lehetnek terhesek, elvezet minket a lényeghez: az életpárti orvosok elutasítják az abortuszt mind a terhes nők, mind a terhes »férfiak« (azaz a magukat férfiként beállító nők) esetében. (…)
Képzeljünk el egy virágárust, aki elutasítja mindent LMBT vásárló kiszolgálását, csak mert azok LMBT-k. Ezt joggal mondanánk a méltóságot sértő diszkriminációnak, mert annak a puszta tudomása, hogy az illető vásárlók LMBT-k, nem kellene, hogy befolyásolja a virágárus döntését, mivel a két dolog nem áll kapcsolatban egymással.
De gondoljunk bele Baronelle Stutzman, egy 71 éves nagymama esetébe, aki majdnem egy évtizedig szolgált ki egy meleg vevőt, ezután azonban nem volt hajlandó esküvői virágot csinálni neki.
A vevő szexuális orientációja nem játszott szerepet Stutzman döntésében. Az a hite, hogy a házasság egy férfi és egy nő szövetsége a nemi komplementaritás alapján, nem az LMBT-személyek iránti ellenérzésen alapult. Amikor azt mondja, csak valódi esküvőkre tud esküvői virágot csinálni, nem diszkriminál a szexuális orientáció alapján. (…)