Napokig égett, de nem adta fel
Amikor Rimac megkezdte autóipari vállalkozásait, Horvátországban nem voltak gyártók, sőt még alkatrészgyártás sem. Még ügyvédet is alig talált, aki a befektetőkkel kommunikált volna.
Rimac 20 éves korában kezdte meg az elektromos szuperautó fejlesztését. Az autójavítást a garázsában kezdte, de már gyerekként álmodozott a leggyorsabb autó megépítéséről. Célja ma már az, hogy az autógyártók Horvátországban is megjelenjenek. A Forbes Magazin a feltalálót a 2017-es év 30 legjobb, 30 évesnél fiatalabb vállalkozója és a világ 30 év alatti 30 legjobb vállalkozója közé is beválasztotta. Az EY Hrvatska (Ernst & Young Horvátország) az ifjú tehetséget az év horvát vállalkozójának választotta 2017-ben.
A boszniai születésű és gyermekkorát Németországban töltő, alig 31 éves horvát feltaláló sokak szemében már Elon Musk fényét is elhomályosítja az elektromos autózás egén. A cégalapítás persze nem volt könnyű, Richard Hammond, a The Grand Tour műsorvezetője például balesetet szenvedett a cég autójával (lásd alább), ami állítólag napokig égett a benne lévő négy akkumulátor miatt. Az európai Elon Musk, ahogyan a Financial Times jellemezte, rendkívül nehéz helyzetbe került, hiszen a befektetőket és a vásárlókat is meg kellett győznie arról, hogy a Concept One nem veszélyesebb más hiperautóknál, de végül elkerülte, hogy az égésből üzleti leégés legyen.