A Szellemirtók az egyik kedvenc filmem, de nem az esztétikai erényei, hanem pont a fent említett dolog miatt. Életemben egy játék van, amit öt éves koromtól hurcibálok magammal szobáról szobára, és lakásról lakásra, az pedig egy speckó Szellemirtók-puska. Sajnos házibuliknál el kell dugni, mert mindenki azzal akar lövöldözni. És én egyáltalán nem bánom, hogy most lesz egy új fiatal generáció, akiknek a Szellemirtók a 2016-os változatot fogja jelenteni.
Azért lepődtem meg ezen én is, mert a remake-et (igen, szögezzük le, nem folytatás, hanem remake) rendező Paul Feig egyre tahóbb és tahóbb vígjátékaitól (Koszorúslányok, Női szervek, A Kém) kivert a víz: nem láttam azt az eszeveszett humort Melissa McCarthyban, amitől az amerikai sajtó hanyattvágta magát, és főleg nem győzött meg Feig elég unalmas rendezői stílusa. Ami annyiból állt, hogy hagyta a szereplőit beszélni egy álló kamerának, aztán ebből összevágta a szerinte legviccesebb jeleneteket. Nincs ezzel semmi baj, Adam McKay (A híres) is így kezdte, aztán egyszer csak kapott egy komoly feladatot, és az Oscar-gálán találta magát A nagy dobással.”