Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A Magyar Reklámszövetség április 19. és 24. között immár ötödik alkalommal rendezi meg a Reklámhetet a szakma és a reklámok iránt érdeklődők számára.
A rendezvénysorozat helyszínéül egy kreatív épületegyüttes szolgál, így a Corvin sétány új Kristály Tornyának gyönyörű kilátású konferenciatermét az 5. Reklámhét avatja majd fel. A hét minden napja egy-egy jellegzetes hangulatot idéz, így lesz Húzós Hétfő, Kreatív Kedd, Sziporkázó Szakszerda, Csicsergő Csütörtök és Puskaporos Péntek.
Az esemény magas szakmai színvonaláról ügynökségek kreatív szakemberei, kutatók, főiskolai oktatók, social media és digitális marketing szakértők, reklámfilmrendezők és producerek előadásai kezeskednek. A szakma mellett Kaszás György, Mérő László, Réz András, Törőcsik Mária, Papp-Váry Árpád, Mányai Csaba, Fabricius Gábor, és Klapka György is előad. A reklám megszelídíthetőségéről Boros Lajos beszél majd, Benkó Sándor pedig a hungarikummá vált nagy zenei márka a Benko Dixieland BRAND történetéről számol be.
„A Reklámhét minden programja bátran és jókedvűen felesel a reklám válságát előrevetítő jóslatokkal. Bebizonyítjuk, hogy igenis van olyan reklám, amit lehet szeretni!” - hangsúlyozta Sas István, a Reklámhét szakmai mentora. Debrecenben kiállítás, Székesfehérváron és Győrben egy napos szakmai program, Pécsett és Szegeden pedig több napos eseménysorozat várja a vidéki reklám iránt érdeklődő embereket. Idén először Baja is bekapcsolódott a rendezvénybe, így összesen Pest mellett 6 vidéki városban zajlik a kreativitás ünnepe.