A Puma például a Haribo édességgyártó céggel, valamint Amerika legrégebbi gyorsétteremláncával, a White Castle-lel lépett partnerségre, hogy játékos, egyedi és „Instagram-képes” tornacipőket készítsen.
Az ilyen közös munkák során piacra kerülő termékek ráadsául elég újszerűek ahhoz, hogy felkeltsék a hagyományos média érdeklődését, miközben „saját életet élnek”.
Elég az influencerek és művészek Instagram-csatornájára gondolni, ahol azok is tudomást szerezhetnek ezekről az innovációkról, akik a kevésbé mozognak otthonosan a divat világában – írta a CNN.
Élen jár a popkultúrában a McDonald’s
A fentiekhez köthet a Trade Magazin nemrég megjelent írása is, amely arról számolt be, hogy a McDonald’s különleges csomagolással és sorozatpremierrel ünnepelte a márka popkulturális múltját. Mint a laps rámutatott: kevés olyan márka van a világon, amely több filmben, sorozatban vagy akár zeneszámban szerepelt volna, mint a Magyarországon is már több mint három évtizede megtalálató gyorsétteremlánc.