Olyan is volt – szintén egy fejkendős lány –, aki azt a kérdést tette fel, ha Izrael fellépését igazolja a Hamász terrorja, akkor a Hamász fellépését miért nem igazolják a palesztinok ellenében elkövetett izraeli cselekmények, mint az otthonaik ledózerolása, illetve hogy több a palesztin áldozat mint az izraeli. Erre Shapiro rámutatott, hogy míg a Hamász szándékosan civilek lemészárlásával és túszul ejtésével foglalatoskodott, addig Izrael hadműveleteiben sajnálatos, ám járulékos veszteséget jelentettek a civilek, akik mögé a terroristák bújtak – így nem lehet immunitást adni egy terrorszervezetnek csak azért, mert sűrűn lakott területről indít támadásokat.
Illetve felvezette, hogy nem csak a számok törvénye érvényesül, hiszen a második világháborúban 70 ezer brit halt meg a német bombázások, és 2 millió német a szövetséges bombázások miatt – a fejkendős vitapartner közbeszúrta, hogy a második világháborúban a britek nem bombáztak civileket, mire a közönség sem bírta nevetés nélkül. Shapiro – némi nagylelkűséggel a tények felé – egyúttal ki is nyilatkoztatta:
ha az izraeliek ma leteszik a fegyvert, holnap eljön a második holokauszt. Ha a palesztinok tesznek így, holnap megszületik a palesztin állam.
Végül az ismert kérdés-válasszal váltak el útjaik, miközben Shapiro ironikusan megjegyezte, nagyra értékeli vitapartnere nyíltságát a zsidók eltakarításában „Palesztina” területéről.
Egy másik fiatal felszólalása Jordánia és Palesztina brit mandátum alatti viszonyára vonatkozott, illetve arra, hogy ki hányszor utasította el a békés rendezés lehetőségét: Shapiro odavezette a beszélgetést, hogy arab részről mindig ugyanazért utasították el: mert nem akarták Izrael létezését. Emellett arra a megállapításra jutott a fiatal, hogy Izrael kolonialista eszmékkel telepedett meg palesztin földön (aki követte a woke őrületet, tudja, hogy ez az imperialista meg a reakciós jelentésével egyenértékű woke körökben, csak ott nem múltak el az ötvenes évek).