Nincs több kérdés: a románok Magyarország útját követnék, azt is kimondták, miért

Elon Musk is megosztotta az üzenetet.

Szuperszonikus utasszállító repülőgépet jelentett be a párizsi légikiállításon a Boom amerikai repülőgépgyártó vállalat. A cég azt ígéri, hogy a hangsebesség 2,2-szeresére is képes gépmadár 2023-ra lehet kész.
48 éve mutatták be az első szuperszonikus utasszállító repülőgépet, a Concorde-t. A korszakalkotó típust magas üzemeltetési költségei miatt ugyan kivonták a forgalomból, de egy amerikai cég már a visszatérésre készül: 2023-ra újra szuperszonikus utasszállítót akarnak forgalomba állítani – írja a CNBC.
A cég úgy tűnik, jelentős támogatást tudhat maga mögött. Azt nyilatkozták, összesen 76 repülőgépet rendelt tőlük 5 légitársaság, a megrendelések pedig több tízmillió dollárnyi vissza nem térítendő támogatást jelentenek a Boomnak.
Ha megvalósul a beruházás, és megépülnek az első repülők, jelentősen csökkenhetnek a repülési idők a világ nagyvárosai között: Párizsból New Yorkba például a jelenlegi 7 óra helyett 3 és fél óra alatt juthatnának el az utasok, egy San Francisco és Tokió közötti út pedig 11 helyett csupán 5 órát venne igénybe.
Ugyanakkor a szuperszonikus repülés továbbra sem lesz olcsó mulatság: egy repülőgép listaára 200 millió dollárt tesz ki, a cég pedig úgy számol, egy London és New York közötti repülés az első osztályon akár 5000 dollárba is kerülhet.