Kalauz nélküli vonatok német módra: nem kell ellenőrizni az erőszakos migránsok jegyeit
A német utasok viszont továbbra sem bliccelhetnek.
A német utasok viszont továbbra sem bliccelhetnek.
A német közlekedési miniszter kiadta a parancsot: javítania kell a szolgáltatáson a Deutsche Bahnnak.
„Magyarországon 400 km megtétele 6-8 órába telik, míg idehaza egy napba” – nyilatkozta Sorin Chinde, a legnagyobb romániai magán vasúttársaság vezérigazgatója.
Szerdán hajnali 2 órától pénteken 18 óráig tart a sztrájk, ami minket is érint.
Cáfolta az ellenzéki polgármestert a vasúttársaság.
Mutatjuk, mire készüljenek az utasok és a pályaudvar környékén lakók.
December 10-ig bécsi átszállással juthatunk csak el a nyugat-európai városokba.
Késni lehet. Alulfinanszírozástól szenvedni is lehet. Heteken át a véletlenre bízni, hogy mikor ér oda az a nyamvadt vonat, szobatiszta vállalatnál nem lehet.
Azért még messze van attól a távolsági vonatközlekedés, hogy kiváltsa a repülést, de Európában már lehet tapasztalni biztató jeleket. Elsősorban azok vevők erre, akiknek tele van a hócipőjük a reptereken a végtelen várakozástól, akik kényelmesebben akarnak utazni, és azokról se feledkezzünk el, akik környezettudatosságból választják a kötött pályát.