Tanulásra is kevesen, mindössze a felhasználók ötöde használja a világhálót – elvileg.
Hogyan lettek politikai aktivisták nyugaton a tanárok és valóban érdemes-e tudást átadni a diákoknak. Az MCC újabb, az oktatás jövőjével foglalkozó eseményén jártunk.
Olyan diákokat és hallgatókat képzünk, akik amellett, hogy értik a magyar kultúrát, jártasak a nagyvilág dolgaiban is: magyar fejjel állják meg a helyüket a nemzetközi versenyben. Orbán Balázs írása.
Nem HINNI vagy NEM HINNI kell Istenben, hanem TUDNI vagy NEM TUDNI róla.
Egy izraeli jelentés szerint néhány újságíró előre értesült volt arról, hogy mi fog történni. Az érintett médiumok tagadnak.
Az önmagát testbeszédelemzővé előléptető szerző láthatóan nincs tisztában a saját tudásának hiányosságaival
Helyes dolog-e, ha az egyéni és közösségi morál alapját a felhalmozás adja? Leidy Klotz mérnök-viselkedéskutató a negatív előjelű döntések erejéről írt.
Végre van két friss Nobel-díjasunk, akiknek a példája azt mutatja, igenis el lehet jutni lépésről lépésre a legmagasabb csúcsokra is.
Hogyan viszonyul mindez a nem globalizált nyelvekhez? Különös, ahogy a magyar kormány nemzetépítési szándékai és az azokkal szembemenő nyelvhasználati szokások állandó konfliktusban vannak.
Az orosz elnök családi versenyt is hirdetett a diákok között.
A kormánykritikus közbeszédben kevésszer hangzik el ez a kérdés, holott fontos lenne válaszolni rá.