Mindig szükség lesz emberekre, akik megítélik az AI munkáját.
Szakos kérdésére, miszerint ki dönti el, mit kell megtanítani, Williams felidézte, hogy brit tanár kollégái korábban arról beszéltek egymás között, hogy nem is kell tárgyi tudás, elég, ha pár leckével többet tudunk a diáknál. Így lényegében bármit tudnak tanítani. A szakértő szerint ez rossz hozzáállás, mert a tárgyi ismeret a legfontosabb a tanárok számára. Ez teszi lehetővé, hogy a tanár eldöntse, mit kell tanítani, lehetővé teszi a döntéshozatalt. Bár úgy gondolja, hogy J. K. Rowling jó író, mégis el tudja dönteni, hogy ő Shakespeare-t akar oktatni. Nem lehet azt mondani, hogy mindegy, mi a tananyag.
A tanterem Williams szerint olyan, mint egy templom.
Tisztelettel kell ott lenni. Manapság viszont a szülők nem is látják, mi megy a tanteremben. Angliában a szexuális felvilágosítás órán olyan dolgokat tanítanak, amelyekről a szülők nem is tudnak, és próbálják elrejteni a szülők elől, ami ott elhangzik. A brit miniszterelnök fellép ez ellen, de keveset tesz és túl későn.
A szülő úgy küldi be a gyerekét a brit iskolába, hogy az tudja, fiú-e vagy lány, de úgy jön ki, hogy már nem biztos benne.