A zöld 50 árnyalata: eljött az idő, hogy a kevesebb is érték legyen

Meddig tart a hiteles zöldmarketing, és hol kezdődik a zöldrefestés?


Meddig tart a hiteles zöldmarketing, és hol kezdődik a zöldrefestés?


Az influenszer elárulta, hogy mi is a Fidesz sikere.


Ha tudom, hogy ahova megyek ott milyen értékközösség van, és azzal nem értek egyet, akkor nem megyek el, nem adom a nevemet hozzá.


Első magyarként nyert rangos szakmai díjat májusban Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke. Két évtizedes pályájáról és a szakma helyzetéről is beszélt a Mandinernek. Interjúnk.


Muszáj, muszáj, mert kell a pénzed fluoreszkáló pink turulra! Francesca Rivafinoli írása.


A Mandiner egy blokklánc- és kripto szakértővel járt utána a történetnek.


Vukics Ferenc katonai szakértő elemzésében hangsúlyozta, „az ukrán vezetés célja, hogy meggyőzzék arról az amerikai elnököt, hogy Ukrajna nem egyfajta jótékonysági ügy”.


Ma már nem működik, hogy kiteszik a nevüket a plakátokra, de nem mondanak magukról semmit.

A Magyar Reklámszövetség adatai szerint 2023-ban a digitális médiatorta, azaz a digitális reklámokra költött összeg, mintegy 190 milliárd forint volt

A panaszok és a fogyasztóvédelmi vizsgálatok állhatnak a cég stratégiai irányváltása mögött.



Sikerült egy reklámmal mindenkit megsérteni: a homoszexuálisokból marketing eszközt faragni, a konzervatívokat provokálni.








