„Javainkat mind elhordták”, na ja – most pedig húzzál innen, és vegyél 9 ezerért tiszás karkötőt vagy 7 ezerért Magyar Péter-sziluettes pólót, köszöntem!

Muszáj, muszáj, mert kell a pénzed fluoreszkáló pink turulra! Francesca Rivafinoli írása.

Muszáj, muszáj, mert kell a pénzed fluoreszkáló pink turulra! Francesca Rivafinoli írása.
A Mandiner egy blokklánc- és kripto szakértővel járt utána a történetnek.
Vukics Ferenc katonai szakértő elemzésében hangsúlyozta, „az ukrán vezetés célja, hogy meggyőzzék arról az amerikai elnököt, hogy Ukrajna nem egyfajta jótékonysági ügy”.
Ma már nem működik, hogy kiteszik a nevüket a plakátokra, de nem mondanak magukról semmit.
A Magyar Reklámszövetség adatai szerint 2023-ban a digitális médiatorta, azaz a digitális reklámokra költött összeg, mintegy 190 milliárd forint volt
A panaszok és a fogyasztóvédelmi vizsgálatok állhatnak a cég stratégiai irányváltása mögött.
Sikerült egy reklámmal mindenkit megsérteni: a homoszexuálisokból marketing eszközt faragni, a konzervatívokat provokálni.