Ingatlanos mondja el: ebben még az Apple-t is veri Orbán (VIDEÓ)

Az influenszer elárulta, hogy mi is a Fidesz sikere.

Az influenszer elárulta, hogy mi is a Fidesz sikere.
Ha tudom, hogy ahova megyek ott milyen értékközösség van, és azzal nem értek egyet, akkor nem megyek el, nem adom a nevemet hozzá.
Első magyarként nyert rangos szakmai díjat májusban Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke. Két évtizedes pályájáról és a szakma helyzetéről is beszélt a Mandinernek. Interjúnk.
Muszáj, muszáj, mert kell a pénzed fluoreszkáló pink turulra! Francesca Rivafinoli írása.
A Mandiner egy blokklánc- és kripto szakértővel járt utána a történetnek.
Vukics Ferenc katonai szakértő elemzésében hangsúlyozta, „az ukrán vezetés célja, hogy meggyőzzék arról az amerikai elnököt, hogy Ukrajna nem egyfajta jótékonysági ügy”.
Ma már nem működik, hogy kiteszik a nevüket a plakátokra, de nem mondanak magukról semmit.
A Magyar Reklámszövetség adatai szerint 2023-ban a digitális médiatorta, azaz a digitális reklámokra költött összeg, mintegy 190 milliárd forint volt
A panaszok és a fogyasztóvédelmi vizsgálatok állhatnak a cég stratégiai irányváltása mögött.
Sikerült egy reklámmal mindenkit megsérteni: a homoszexuálisokból marketing eszközt faragni, a konzervatívokat provokálni.